Gå til innhold

vaksinehysteri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har til gode å se at dine argumenter om at legene er usaklige og du den eneste saklige er mye verdt. Heldigvis ser det ut som de fleste ikke hopper på de selvgode argumentene dine, men du kan jo alltid prøve.......

Det er et idiotisk argument å fortelle meg at leger MÅ si noe, men at du vet bedre...foruten at du som en av de få hanene i en stor hønseflokk gjør deg ikke særlig stor med å si at de som motsier deg er usaklige.

Det er mange innlegg her som jeg blir motsagt så derfor henger ikke innlegget ditt på greip, men jeg gidder ikke å bruke tid på de som ikke kan å diskutere på en skikkelig måte. Det kunne jeg også har gjort, men det er for mange innlegg å svare på at jeg gidder det i denne tråden. Du har vel ikke akkurat bidratt med noe spesielt. Jeg kunne gjerne ha svart på hva jeg mente med uttalelelsen jeg hadde med legen som ikke kunne si noe annet, for det var ikke slik du fremstiller det, men det skal du få slippe:-)

Fortsetter under...

• Svar 141
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

44

• Colette

18

• morsan

9

• emmelina

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det skjønner jeg veldig godt, derfor er de ikke annet valg heller.

Sant det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...