Gå til innhold

Tidenes kompliment


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ut her en kveld, og stod på badet i undertøyet og stelte meg da jeg fikk tidenes kompliment av 8-åringen, som kikket beundrende på meg:

"Mamma, du er så fiiiiiiiiiiin!" sa hun og smilte.

"Synes du det, " sa jeg.

"Ja, jeg synes du skal gå naken når du skal treffe de folkene i kveld!" sa min lille engel :-)

Jeg humret litt, og spurte så hva hun trodde de folkene ville ha sagt hvis jeg hadde kommet naken.

"Hmmmm - du kunne jo hatt på deg truse og BH, men ikke noe mer!" svarte hun da.

Det var jo litt deilig å høre for en mamma som synes magen er slapp og valkene er blitt litt for tydelige de siste årene...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så koselig da.. :o) Du følte deg litt ekstra fin den kvelden tenker jeg! ;o) Varmer å få komlimenter fra de håpefulle. Poden min stopper alltid opp og ser på meg når jeg har på kjole (pynta), han synes jeg blir pen dame da - ellers er jeg bare jente, hehe.. Da han var mindre så skulle han alltid holde i skjørtekanten min, for kjole og skjørt var så stas..

Håper jeg får kompliment når jeg står i trusa også om noen år ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at det hadde vakt begeistring om du hadde tatt henne på ordet.

Nyt det - det kan tenkes hun forandrer mening (om hele deg) etter hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...