Gjest prust 0 0 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg skulle ut her en kveld, og stod på badet i undertøyet og stelte meg da jeg fikk tidenes kompliment av 8-åringen, som kikket beundrende på meg: "Mamma, du er så fiiiiiiiiiiin!" sa hun og smilte. "Synes du det, " sa jeg. "Ja, jeg synes du skal gå naken når du skal treffe de folkene i kveld!" sa min lille engel :-) Jeg humret litt, og spurte så hva hun trodde de folkene ville ha sagt hvis jeg hadde kommet naken. "Hmmmm - du kunne jo hatt på deg truse og BH, men ikke noe mer!" svarte hun da. Det var jo litt deilig å høre for en mamma som synes magen er slapp og valkene er blitt litt for tydelige de siste årene... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello 4 604 0 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Å så koselig da.. ) Du følte deg litt ekstra fin den kvelden tenker jeg! ;o) Varmer å få komlimenter fra de håpefulle. Poden min stopper alltid opp og ser på meg når jeg har på kjole (pynta), han synes jeg blir pen dame da - ellers er jeg bare jente, hehe.. Da han var mindre så skulle han alltid holde i skjørtekanten min, for kjole og skjørt var så stas.. Håper jeg får kompliment når jeg står i trusa også om noen år ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban 29 073 4 373 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg er sikker på at det hadde vakt begeistring om du hadde tatt henne på ordet. Nyt det - det kan tenkes hun forandrer mening (om hele deg) etter hvert... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa 5 869 0 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nydelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ååååå, den var jo bare helt skjønn ))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Herlig!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.