margerita1365380476 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg spiser bare norwegia og synes derfor den smaker best. Min mann sier gulosten fra firstprice er like god og at vi kan kjøpe den isteden. Den er ca 25kr billigere for kiloen. Jeg sier jeg ikke liker den osten. Han tok test på meg i går om jeg smakte forskjell og det gjorde jeg jo. Hva synes dere om disse ostene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg er ikke begeistret for vanlig gulost, og bruker det egentlig nesten bare på varme ostesmørbrød, revet på pizza eller taco o.l. Kan også være godt på rundstykker eller kjeks med paprika eller annet grønt på, men bruker det sjelden på brødskiva. Foretrekker i så fall absolutt Jarlsberg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har aldri smakt First Price sin ost, så det vet jeg ikke. Ellers er jeg altetende når det gjelder ost . Men det må være ost, og ikke et erstatningsprodukt (som Vita) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 First Price-osten har jeg smakt en gang, og den smakte rett og slett ingenting. Jeg foretrekker Norvegia eller Jarlsberg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siameser Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Begge disse ostene er litt for milde etter min smak, jeg liker ridderost osv. når det er rett på brødet. Coop sin gulost er ekkel, den blåser seg opp til en hard skorpe på pizza og ostesmørbrød. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du vil her bare få svar om at alle liker alle type oster - har du ikke sett at det ikke er lov til å ikke like noe på dol? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Forøvrig liker jeg best Norwegia:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du vil her bare få svar om at alle liker alle type oster - har du ikke sett at det ikke er lov til å ikke like noe på dol? ''har du ikke sett at det ikke er lov til å ikke like noe på dol? '' ? Det har ikke jeg sett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
margerita1365380476 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Du vil her bare få svar om at alle liker alle type oster - har du ikke sett at det ikke er lov til å ikke like noe på dol? Joda, smaken er jo som baken:) Bare lurte på om flere var enige med meg om at firstprice-osten ikke er like god som norwegia. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg liker best Ridderost og Cheddar, ellers så er Jarlsberg best av de milde ostene. Men kjøper stort sett det billigste siden slike oster bare blir brukt på pizza og ostesmørbrød 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Joda, smaken er jo som baken:) Bare lurte på om flere var enige med meg om at firstprice-osten ikke er like god som norwegia. Det er jeg enig i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg foretrekker Jarlsberg. Ridderost er også godt. Norwegia og Synøve Finden syns jeg er kjedelig, og First Price har jeg aldri smakt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Cheddarost er best. :-) Vanlig mild norvegia er helt OK den også, til sitt bruk. De billige "kopiene" er ikke like gode syns jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg foretrekker Jarlsberg. Ridderost er også godt. Norwegia og Synøve Finden syns jeg er kjedelig, og First Price har jeg aldri smakt. Skriver under på dette:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Liker omtrent all ost, men ikke cheddar ost, blir rett og slett kvalm av smaken. Liker heller ikke synnøve finden gulost, den smaker jo ingenting. Liker heller ikke gammelost. Men liker altså omtrent alt av oster ellers. Alle typer brie, smøreoster, tubeoster, camembert, muggoster, norsk-sveitser, og utenlandske oster andre kanskje synes kan være litt "stram" i smaken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Absolutt ingen. Spiser ikke ost, annet enn i smeltet form på pizza o.a. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Vi spiser også bare Norwegia. Eneste som funker utenom den er biligosten til Coop. Den er fra samme produsent. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 ''har du ikke sett at det ikke er lov til å ikke like noe på dol? '' ? Det har ikke jeg sett. Da har du virkelig ikke fulgt godt nok med - det har gjentatte ganger blitt kommentert hvor ufint det er å påpeke at man ikke liker noe, og at alle voksne (og helst alle barn også) skal spise alt:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Da har du virkelig ikke fulgt godt nok med - det har gjentatte ganger blitt kommentert hvor ufint det er å påpeke at man ikke liker noe, og at alle voksne (og helst alle barn også) skal spise alt:-) ''det har gjentatte ganger blitt kommentert hvor ufint det er å påpeke at man ikke liker noe, og at alle voksne (og helst alle barn også) skal spise alt'' Joda, noen sier det - andre sier at slikt driter de i, for å utrykke meg pent :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 ''det har gjentatte ganger blitt kommentert hvor ufint det er å påpeke at man ikke liker noe, og at alle voksne (og helst alle barn også) skal spise alt'' Joda, noen sier det - andre sier at slikt driter de i, for å utrykke meg pent :-). Hehe, ja og jeg skal love deg at jeg er blant gruppen som pent driter i det. Jeg spiser bare det jeg liker, men jeg passer på å ikke lage noen scene hvis jeg er på besøk da;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.