Gå til innhold

uvanlig sykdom


Gjest Leonardo del firenze

Anbefalte innlegg

Gjest Leonardo del firenze

Hei Jeg har undret en stund over en uvanslig sykdom, men finner inget svar uansett hvor jeg henvender meg henn. har prøvd å lest på nett, men finner ikke selv om jeg titter på engelske sider. Det skal visst være en sykdom hvor personen ikke tåler sol, Huden trenger ikke mer enn 10 - 15 minutter på seg før det blir forbrent. Personer som har denne sykdommen lever heller ikke mange årene før en dør. Håper du kan gi meg en svar. MVh: Rene Leonardo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En jeg kjenner på nettet har noe som heter porfyri. De tåler ikke sollys, og må gå på diett for å ikke dø tidlig. Kan det være den du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...