Gå til innhold

Julegave til ungene


Annabeth

Anbefalte innlegg

Datteren på 6 får DSi med spill, rosa bag med diverse inni. Sønnen på 11 får fiskeutstyr, klokke og klær.

Jeg vet sønnen min øsnker seg et spesielt monopolspill, men det får han hos noen andre.

Hva slags DS spill har du kjøpt til henne? Vi lurer litt på å kjøpe DS til minstejenta. Hun på 8 fikk det til jul i fjor, og det har vært veldig stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags DS spill har du kjøpt til henne? Vi lurer litt på å kjøpe DS til minstejenta. Hun på 8 fikk det til jul i fjor, og det har vært veldig stas.

Datra mi er hekta på Super Mario bros. til DS

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags DS spill har du kjøpt til henne? Vi lurer litt på å kjøpe DS til minstejenta. Hun på 8 fikk det til jul i fjor, og det har vært veldig stas.

Her i huset går det i Pokemon, SonicX og MySims for det meste, til begge to. De har noen andre spill også, Harry Potter, Ben10, Jordbær Matilde bl.a., men de brukes omtrent ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Hva slags DS spill har du kjøpt til henne? Vi lurer litt på å kjøpe DS til minstejenta. Hun på 8 fikk det til jul i fjor, og det har vært veldig stas.

Hun på 6 år får Super Mario. Hun på 4 er jeg litt usikker på. Enten er det My little Ponny, eller Little Pet shop. Det er noe jeg kjøpte etter tips her inne. Tror kanskje det var noe med ponny ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun på 6 år får Super Mario. Hun på 4 er jeg litt usikker på. Enten er det My little Ponny, eller Little Pet shop. Det er noe jeg kjøpte etter tips her inne. Tror kanskje det var noe med ponny ;)

Jeg lurer på om Datra skal få det derre hundespillet til DS til jul. Har dine jenter spilt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun på 6 år får Super Mario. Hun på 4 er jeg litt usikker på. Enten er det My little Ponny, eller Little Pet shop. Det er noe jeg kjøpte etter tips her inne. Tror kanskje det var noe med ponny ;)

Hvor mye kostet DS + spill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Jeg lurer på om Datra skal få det derre hundespillet til DS til jul. Har dine jenter spilt det?

De får DSi til jul, så de har ikke noen spill enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Hvor mye kostet DS + spill?

Vi betalte 1299,- pr DSi. Super Mario kosta 449, det andre kjøpte vi til 199 av ei som hadde kjøpt to like ved et uhell. Hun hadde kjøpt det veldig rimelig på en butikk i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva vi skal kjøpe. Får se hva de ønsker seg rett før jul. Lille snuppa ønsker seg hvertfall en barnedata. Og snuppen kunne trengt nye foballsko.

Men er ikke ski mer enn nok i gave da?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om Datra skal få det derre hundespillet til DS til jul. Har dine jenter spilt det?

Min mellomste har et hestespill - Horzes, og det har hun (og jeg) spilt mye. Vi er ikke mye vant til spill her i familien, men likte dette godt.

Men jeg må spørre deg - det derre SuperMario spillet, er det noe skyting i det, eller er det helt ufarlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår skal få mobiltelefon som hovedpresang. Han har ikke hatt det før (han er 10,5 år).

Jenta på 8 skal få slalåmstøvler og muligens også nye slalåmski som hovedpresang. Hun trenger også ny sykkel, men det blir litt voldsomt med så mye til jul...

Jenta på snart 6 er vi usikre på - muligens at hun får DS.

De får nye badekåper av mormor og morfar, nye sengesett av bestemor, han på 10,5 får ManU ting fra onkel og tante, jentene er jeg usikre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da må jeg ha selve maskinen, og hva mer? Følger det med to kontroller? Bør vel kjøpe med par spill og, hehe.. :) Hvordan er wii fit? (hvis du har prøvd det da) ser litt gøy ut! ;) Bare prøvd bowling, tennis og boksing men det var da det nettopp hadde kommet ut..

Det følger velb are med en kontroll, såvidt jeg husker. Game stop har rimelige kontroller, så det er bare å kjøpe :-)

Wii fit er morsomt! Super Mario Galaxy og Mariokart er glimrende spill, som jeg anbefaler på det varmeste. (Men så er jeg Mario-fan, da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mellomste har et hestespill - Horzes, og det har hun (og jeg) spilt mye. Vi er ikke mye vant til spill her i familien, men likte dette godt.

Men jeg må spørre deg - det derre SuperMario spillet, er det noe skyting i det, eller er det helt ufarlig?

Det er ikke skyting i mariospill!

Man hopper på bittesmå monstre for å overleve og samle poeng. Også hender det vel Mario hiver lava på noen.

Har aldri tenkt på Mario som voldelig gitt...

http://mario.nintendo.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mellomste har et hestespill - Horzes, og det har hun (og jeg) spilt mye. Vi er ikke mye vant til spill her i familien, men likte dette godt.

Men jeg må spørre deg - det derre SuperMario spillet, er det noe skyting i det, eller er det helt ufarlig?

Mario er helt og totalt ufarlig! Mario hopper på sine fiender (som jeg ikke ville kalle monster - de fleste er godmodige skilpadder) Skallene kan kastes på andre fiender.

I Mariokart skyter man på de andre bilene - alt fra røde og grønne skall, blekk, bananskall og - jo, det er vel bomber med - , men det er ikke voldelig for det. Det er et kappløp der man har lov å bruke skitne triks....

Mario er absolutt barnevennlige spill (som også tåler veldig godt å bli spilt av voksne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Har ungene det til Nintendo DS, kanskje? Det er verdens mest solgte spill.

Det som det er snakk om i tråden her, er samme type spill i en ny utgave til Nintendo Wii. Det er kåret til årets spillnyhet/årets julegave adiv spillesider. Det ble lansert 20.11.09, og kommer til å ligge under veldig mange juletrer i år. Også hos oss :-)

Ok, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

[quote name=Shira :o)' timestamp='1260286081' post='4265261]

På DS de har? Dette er til Wii, kom 20.nov. Kan spille flere samtidig bl.a.

Ok, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...