Gå til innhold

Kanariøyene i mai, tur med barn?


Gjest lajsa

Anbefalte innlegg

Vi vurderer å reise på tur i mai, to voksne og to barn på 3 og 6. Gran Canaria eller en av de andre øyene.

Ønsker tips om billig, men barnevennlig innkvartering - vi kommer ikke til å bo på en Sun Wing resort el.l med all inclusive, har ikke råd til det.

Kan man f.eks leie leilighet eller et lite hus, men samtidig ha adgang til Bamseklubb eller lignende på hoteller i nærheten?

En som er akkurat 6 år er vel ikke for liten for Bamseklubb/barneklubb? Hva med en på 3,5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om man kan bo på andre hoteller og likevel ha tilgang på bamseklubber osv.

Vi var på Gran Canaria i februar. Vi bodde på en SunWing Resort med hele pakke, og syntes det var helt greit for 1 uke. Hadde blitt lei om vi skulle vært der lenger :)

Bamseklubben er for barn fra 3-7 år, og så hadde de SuperKids for barn fra 7-12 (tror jeg det var).

Ungene våre var 3, 8 og 9 da vi var der, og de storkoste seg i "klubbene" sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Ving har et bungalowområde

Los Arcos, Playa del Inglés.

Her er det meget barnevennlig og det er en liten hageflekk til hver leilighet.

Men den har visst ikke bamseklubb eller lign.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt tur til Gran Canaria i begynnelsen av april, med Star Tour til Blue Star Cay Beach. Der har de bamseklubb hele sesongen, for 3-6 åringer. 7 år og oppover heter det "super kids". Ungene våre skal være med i disse klubbene, og gleder seg skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man reiser i mai kan man jo få gode tibud, og kan godt hende dere finner en reise til et hotell med bamseklibb e.l. til en meget bra pris. Det behøver likevel ikke være en resort med "all inclusive".

Jeg tror vanligvis bamesklubber o.l. kun er for hotellets gjester, men det kan jo hende enkelte nærliggende hoteller med samme reiseoperatør også har adgang. Ellers må man sikkert betale dyrt for tilgang til klubbene (om det i det hele tatt er mulig å betale seg inn).

Vi har en gang eller to bodd på "Blue Village"-hotell, og det har vært meget bra, selv om jeg nok foretrekker annen type ferie (men det er jo smak og behag!). Barna er nå 6 og 8, og ville sikkert synes det var kjempegøy med bamseklubb o.l., men tror mor og far ville blitt litt sprø ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...