ariadne Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Jeg reagerer på underskriften - litt morsomt. Det er slett ikke morsomt å skulle velge sanger til begravelser, jeg har nettopp begravet min sønn, og det er noe av det mest triste en kan tenke seg. Sangene som ble spilt får meg fremdeles til å gråte. Kondolerer. Å velge sanger til min datters begravelse var noe av det vanskeligste jeg har gjort. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Såpass ja.. Husket ikke at den var så gammel. Men var det vanlig på den tiden, å ha "egen" musikk? Det var organisten som spilte den, både han og presten synes vi skulle få Lys og varme spilt siden bestemor var så glad i den. Var ikke vanlig på den tiden denne i begravelser. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Det var organisten som spilte den, både han og presten synes vi skulle få Lys og varme spilt siden bestemor var så glad i den. Var ikke vanlig på den tiden denne i begravelser. Det var veldig fint gjort av dem, synes jeg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.