Gå til innhold

Barbord og stoler???


Gjest Trivana

Anbefalte innlegg

Gjest Trivana

Vi har pusset opp kjøkkenet og skal omsider bytte ut det gamle kjøkkenbordet!!! Jeg har sett ett bord jeg likte veldig godt... Det er høyt.. dvs såkaldt barbord.. og det er en klaff, så bordet blir firkanta 140*140 cm. Det følger med 8 stoler. Det er svart og mørkebrunt. Det var veldig stilig.. og høyden blir i samme høyde som benkeplata på kjøkkenet. Er det greit med ett sånt bord eller er det upraktisk i lengen?? Noen som har sånt?

Det virker jo veldig greit med tanke på arbeidshøyde... bruke det når jeg baker osv... hmm... og nå var det på salg kun i morgen... så jeg må bestemme meg kjapt...

Men så er det ikke så mange sånne bord i butikken, så da tenker jeg at det må det jo være en grunn til...... men så var det så stilig da... uff ikke lett :o)

Så kom med innspill her så jeg ikke ender opp med å kjøpe katta i sekken :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke for meg at man på noen måte kan sitte behagelig mer enn noen minutter ved et slikt bord, men... Men så liker ikke jeg den typen bord heller. :o) For man vagler seg vel mer eller mindre på en krakk ved slike bord? Finnes det stoler med normalt utforming og så høye ben?

For barn vil det vel være vanskelig å komme seg opp på stol/krakk ved et slikt bord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mora til Nure

Jeg ville ikke hatt et høyt barbord som eneste kjøkkenbord, tenker at det blir upraktisk å klatre opp på krakker både for voksne og barn. Som supplement er det kanskje greit, hvis man har plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig er det, men ikke godt å sitte på lenge. tenk deg bursdager, julemiddag el. da.. Har dere barn er det veldig upraktisk. Da ville jeg heller hatt et rundt et med fire stoler i tillegg til spisebord med kleff (er).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Triviana

Stilig er det, men ikke godt å sitte på lenge. tenk deg bursdager, julemiddag el. da.. Har dere barn er det veldig upraktisk. Da ville jeg heller hatt et rundt et med fire stoler i tillegg til spisebord med kleff (er).

Vi har spisebord med klaff i i stua... så vi kommer ikke til å sitte rundt kjøkkenbordet i sånne anledninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trivana

Ser ikke for meg at man på noen måte kan sitte behagelig mer enn noen minutter ved et slikt bord, men... Men så liker ikke jeg den typen bord heller. :o) For man vagler seg vel mer eller mindre på en krakk ved slike bord? Finnes det stoler med normalt utforming og så høye ben?

For barn vil det vel være vanskelig å komme seg opp på stol/krakk ved et slikt bord?

Det er skikkelige stoler.. ikke krakker... hmm.. nei mulig du har rett altså...... Enveninne av meg har stor kjøkkenøy med barkrakker rundt.. og hun sier de kune sitter der når de er på kjøkkenet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har spisebord med klaff i i stua... så vi kommer ikke til å sitte rundt kjøkkenbordet i sånne anledninger...

da er det bare å løpe å kjøpe. :) Kaffekopp om morningen med avisen, surfe på nett, eller spise frokost er fint på sånne barbord, men ikke middager som tar lenger enn 30. min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...