Gå til innhold

hva har dere gjort i vinterferien?


smekka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og her har vi heldigvis ikke starta vinterferien ennå:-) Synes det var helt greitt å slippe å ha friuke med slik sprengkulde. Håper på bede temperatur neste uke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og jeg har jobbet.

Barna har vært noen par dager hos besteforeldre og kost seg.

De er flinke til å leke ute sammen, dra til akebakke, bygge snøhule i hagen osv. Minste på snart 4 er i barnehagen om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i Disney World, Florida. Ikke helt temperaturene vi håpet på, men uansett varmere enn hjemme :) Og karusellene er fantastiske :D

er du på DOL mens du er på ferie? *ler* Avhengig sa du? Hehe.. Kos deg masse! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vi for det meste sosa rundt, og det har vært veldig deilig.

I dag skal jeg egentlig jobbe, men jobbet et par kvelder, så jeg tar mesteparten av dagen fri, får ryddet og vasket litt her før helga.

Unga har ikke hatt lyst til å finne på noe spesielt, de har overnattet og hatt overnatting her, lekt, spillt, sett på tv.....Ei skikkelig sose-uke rett og slett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Vi har vært bortreist, gått på ski, lekt skiskyting i hagen, lært kusina på 4 å gå på ski, gått marken og ryddet hus.

'' gått marken ''

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vinterferie.. Poden har vært i barnehagen og jeg på jobb. :) men uansett hatt en fin uke med aking, restaurant besøk, kino og familiebesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Guttungen har vært hos familie på ferie hele uka, kommer hjem i morgen. Vi voksne hadde en bytur med revy og hotell sist helg. Uka har jeg brukt til å jobbe med innleveringer i norsk, sambo har jobbet.

De siste dagene skal jeg brukte til å lese til prøve, jeg skal feire skikkelig når jeg er ferdig til sommeren! :o) Først da kan jeg begynne så smått og tenke på å studere noe jeg virkelig vil. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

Vestlandet har ferie neste uke. Så vi skal på hyttetur med familien fra i dag. Drar om 1 1/2 time!

Ikke hele Vestlandet, deler av det har hatt ferie denne uka. Sukk, for på mandag er det påan igjen for oss. *liker å sove leeeenge* ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vinterferie i uka som kommer.

Ungene sender vi til mormor og morfar i morgen, så vi imøteser vår årlige barnefrie uke. For ungene blir det fjøs og skigåing de fleste av dagene - samt at de stort sett får velge hva de skal ha til middag :D

Jeg er sykemeldt - og mannen jobber mandag og tirsdag. Tirsdag em drar vi i tosomhet til hytta. Der skal vi nyte hverandre og bare være til. Gleder oss mye til det! *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke akkurat kost meg jeg heller

Samme her,

men pga graviditet og ekstrem kvalme...

var så dårlig som aldri før så har ikke klart å være på jobb,

måtte bare ordne meg sykemelding,

så har ikke akkurat kosa meg i vinterferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du på DOL mens du er på ferie? *ler* Avhengig sa du? Hehe.. Kos deg masse! :o)

Sukk, mannen er avhengig av jobben, så PC'n er med. Og da er det vanskelig å ikke ta seg en liten tur innpå for meg også...

Heldigvis er vi borte så og si hele dagen, hver dag, så det blir ikke så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...