Gå til innhold

Karius og Baktus film som datafil engelsk


isbe

Anbefalte innlegg

Håper virkelig at noen kan hjelpe meg - jeg trenger å ta med Karuis og Baktus filmen til USA, og DVD filmen virker vel ikke der, så jeg tenkte jeg skulle legge den inn som en datafil, men får det ikke til - er det noen som har det og som kan sende meg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vet jeg ikke.

Men MÅ du laste den ned? Kan du ikke bare vise den slik den er?

for det første finner jeg ikke filmen vår (vi har hele filmboksen med alle de ivo caprino filmene, men selvflgelig er Karius og baktus den som mangler - for det andre er jeg veldig usikker på om den virker siden DVD er sonestyrt - man kan ikke putte en norsk DVD i spilleren i USA - da virker den ikke - men kanskje den virker på en amerikansk datamskin?? - noen som vet? (isåfall kan jeg prøve å skaffe filmen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

for det første finner jeg ikke filmen vår (vi har hele filmboksen med alle de ivo caprino filmene, men selvflgelig er Karius og baktus den som mangler - for det andre er jeg veldig usikker på om den virker siden DVD er sonestyrt - man kan ikke putte en norsk DVD i spilleren i USA - da virker den ikke - men kanskje den virker på en amerikansk datamskin?? - noen som vet? (isåfall kan jeg prøve å skaffe filmen)

Men hvorfor bry deg med dvd - kan du ikke bare vise rett fra youtube i USA, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor bry deg med dvd - kan du ikke bare vise rett fra youtube i USA, da?

De har ikke internett tilgang der den skal vises... - men har funnet en løsning nå - DVDen kan IKKE vises på amerikansk DVD spiller, MEN den kan vises via en amerikansk datamaskin sin dvd spiller... så da bør det gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

De har ikke internett tilgang der den skal vises... - men har funnet en løsning nå - DVDen kan IKKE vises på amerikansk DVD spiller, MEN den kan vises via en amerikansk datamaskin sin dvd spiller... så da bør det gå

Evt. kunne du forsøke å lagre filen på en minnebrikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...