Gå til innhold

10 km for første gang!!!


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Vi har ikke gått lange skiturer med ungene - har vel følt at den minste/de minste har vært for små, og vi har ikek villet dele oss, så turene har vært på noen få km, men vi har (stort sett) kost oss på skiturer (selv om humøret til enkelte kan være uhyre varierende....

Men i dag ville vi prøve, for første gang, å ta dem med på en tur på 10 km! Vi gikk sammen med en annen familie, og det tror jeg var nøkkelen. De to eldste (deriblant hun som ofte er pottesur på ski) sprang i teten sammen med de to andre barna, og minstejenta på snart 6 trasket tålmodig på bakerste sammen med meg og pappaen, og fikk litt drahjelp opp bakkene.

Vi gikk inn til ei hytte 5 km inni skauen, og laget bål o stekte pølser og drakk kakao. Sola skinte så deilig, og ungene klatret i trær og spikket med kniver og bare koste seg.

Tilbaketuren gikk over all forventning, og det var ingen som sutret eller klaget, bare minstemor som var sliten (og det hadde hun jo all grunn til å være)-

En fantastisk dag, og ungene var krye over å ha gått så langt :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig! Ja, det blir en ny verden når ungene blir så store at man kan dra på litt lengre turer. :o)

For ikke å snakke om når de blir så store at man kan se filmer sammen som alle har et utbytte av... *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har hatt en flott dag!

Deilig at alle har blitt gode og slitne, også de voksne :-)

Må si at jeg er imponert over 5 åringen, det er et virkelig godt stykke å gå på ski.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...