Gå til innhold

Legoland til sommern, tips noen?


Gjest Legolina

Anbefalte innlegg

Gjest Legolina

Vi har lyst til å dra til legoland til sommeren, familie på 4, barna er 5 og 7. Noen gode tips til reise (fly eller båt?), hvor mange overnattinger, overnattingstips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Vi lå en natt på hotellet i parken, og det var helt fantastisk! Kjøpte en slags pakke, med inngang to dager + én overnatting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter meg til prust.. vi gjorde akkurat det samme og var veldig fornøyde med det. Ganske dyrt hotell men ungene elsket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte "legoland-pakke" på Colorline, som inkluderte overnatting på båten til og fra (for 4 pers+ bil) 2 (el 3?) overnattinger i Danmark + inngangsbilletter til Legoland. Tror vi betalte ca kr 4.000,- (men det var ikke aller dyreste høysesong)

Dette er riktignok noen år siden. Og nå går vel ikke Colorline fra Oslo til Danmark lenger? Men jeg ser de fortsatt averterer med mange rimelige "pakketilbud" til Danmark

Det er mange bosteder å velge imellom. Og som et lite tips, kan det være gunstig å ha den siste overnattingen i nærheten av Fredrikshavn der båten går ifra.

Legoland ligger jo 2,5-3 timers biltur unna. Og siden båten har avgang forholdsvis tidlig om morgenen, blir det en svært tidlig morgen, og / eller en stressende biltur for å rekke frem i tide.

Skulle vi gjort det igjen, ville jeg heller tatt denne bilturen dagen i forveien, og fått en roligere morgen før båten gikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest legoland hotell

Hotellet i parken, og helst med et tema-rom med utsikt over parken. Hvis derte får en rimeligere pakke med vanlig rom, be om oppgradering til tema-rom når dere ankommer, det behøver ikke koste mange kronene.

Vi tok båt til Larvik hjem om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ino1365381263

Jeg ville i tillegg til hotellet i parken også sjekket ut Lalandia (www.lalandia.dk). Ligger "vegg i vegg" med Legoland og helt sikkert en fantastisk opplevelse for barna.

Men dette avhenger jo av hvor lenge dere vurderer og være i Danmark. En dag i parken kan være litt knapt hvis dere ønsker å få med dere alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler at dere bor en natt på legoland hotell, og får to dager i parken. Dere får spesialpris på park-billetter også dersom dere bor på legoland hotell. Maken til barnevennlig hotell, har jeg aldri opplevd. Tror barna synes hotell-oppholdet var en opplevelse i seg selv. Dessuten var det 30 grader da vi var der og med hotell har dere tilgang til basseng (eller har parken også basseng-muligheter nå tro? Det er noen år siden vi var der).

Få tak i sånne quick pass i parken (til de mest populære attraksjonene), så får dere prioritet i køen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...