Gå til innhold

One night stands

Anbefalte innlegg

Gjest aldrihattfør

Hei,

Jeg er en gutt på 22 år som aldri har hatt en one night stand før. Har bare hatt sex med partnere som jeg har vært sammen over lenger tid, og det er vel helt sikkert ganske annerledes enn å sex med en man akkurat har blitt kjent med...

Det jeg lurer på er hva jenter forventer av en slik kveld. Med partnere man er trygge på, er det jo lett å være åpen om ting. Jeg kommer som regel ganske fort, men med tidligere partnere har det ikke vært noe problem fordi vi har samarbeidet og funnet teknikker som gjør at vi kan holde på lenge. Føler at det blir litt vanskelig hvis man drar med seg en dame hjem som bare kjører på med en gang ;)

Men dette er vel egentlig ikke det største problemet, aller først må jeg jo faktisk få jenta med hjem. Jeg har aldri vært frampå når det gjelder jenter, de få jentene jeg har vært sammen med har oppsøkt meg og tatt alt initiativet. Dette er selvfølgelig ikke pga mangel på interesse fra min side, men mangel på selvtillit. Jeg er ganske sjenert og synes det er vanskelig å komme i kontakt med nye jenter.

Det er ikke noe galt med utseende mitt, jeg er slank og relativt veltrent. Jeg bare synes det å møte en helt fremmed jente og starte en samtale med henne virker som en umulig oppgave. Og jeg har jo skjønt at gutter som er sjenerte og som viser en form for usikkerhet ikke er særlig tiltrekkende. Derfor prøver jeg å fremstå selvsikker så godt jeg kan, og jeg føler det går greit innimellom, men så er det jo det å ta initiativet.

Hvis jeg på en eller annen måte kommer i kontakt med en jente føler jeg med en gang at det blir super kleint. Jeg føler alltid at jenta står der og forventer at jeg skal si noe kjempe morsomt eller kjempe interessant, men jeg aner jo ikke hva så blir det bare de kjipe standard spørsmålene som "hva driver du med" osv. Jeg føler at alt ansvaret for en samtale ligger fullt og helt hos meg, og det takler jeg ikke I de situasjonene har jeg mest lyst til å grave meg ned.

Det kan godt være at jeg oppfattes som overlegen og uinteressert, men det er akkurat den oppfattelsen jeg har av de jentene jeg møter også De fleste som blir kjent med meg liker meg veldig godt, men det tar tid før jeg blir trygg på folk og kan åpne meg. Med nye mennesker klarer jeg aldri være meg selv. Jeg føler i tillegg at veldig mange norske jenter er så falske og overfladiske, noe som gjør at det blir enda mer fremmed og vanskelig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344233-one-night-stands/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest aldrihattfør

Hvorfor vil du absolutt ha one night stand? Kan du ikke fortsette slik du har gjort hittil?

Jeg har aldri hatt ONS, og kommer aldri til å ha det heller. Kan ikke skjønne at det skal være noe særlig å ha sex med en helt vilkårlig fyr.

Skulle gjerne fortsatt med det jeg hadde, men det er ikke bare bare å finne seg en ny kjæreste heller. Nå er det en stund siden sist, og selv om jeg foretrekker å ha en fast partner, så har jeg ikke noe i mot å prøve ut litt i mellomtiden...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344233-one-night-stands/#findComment-2916633
Del på andre sider

Tja..hva med å gå for en litt eldre jente enn deg selv? 30+?

De er ofte lekne og erfarne. Og tar gjerne føringen. Mange flotte jenter i den alderen som gjerne tar i mot en som deg :)

Bruk blikk og smil, trenger ikke si så veldig mye. Få henne med på dansegulvet feks..

Jeg hadde galant tatt deg med meg hjem og lekt med deg hele natten.. ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344233-one-night-stands/#findComment-2916659
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Jeg er mye eldre enn deg- og har heller aldri hatt one night stands.

Kommer ikke til å ha det heller.

Hvorfor trakter du etter det? Synes det du beskriver høres mye bedre ut. Nemlig å bli kjent med ei jente og ha forhold til henne, som gir den åpenheten som gjør det lett å si hva som er ok og ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344233-one-night-stands/#findComment-2916666
Del på andre sider

Gjest aldrihattfør

Tja..hva med å gå for en litt eldre jente enn deg selv? 30+?

De er ofte lekne og erfarne. Og tar gjerne føringen. Mange flotte jenter i den alderen som gjerne tar i mot en som deg :)

Bruk blikk og smil, trenger ikke si så veldig mye. Få henne med på dansegulvet feks..

Jeg hadde galant tatt deg med meg hjem og lekt med deg hele natten.. ;)

Ja hørtes ikke dumt ut det. Kanskje det er nettet jeg må ty til...hvor bor du hen da?

hehee ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344233-one-night-stands/#findComment-2917105
Del på andre sider

Annonse

Du har helt rett i at gutter som har akkurat passe selvtillit (eller som later som om de har det) er tiltrekkende :)

For mye er absolutt ikke bra :)

En ONS kan være bra den, så fremt man har den rette kjemien, og begge virkelig vil.

Du kan jo invitere ei jente du får kontakt med til å danse, kanskje til å gå en liten tur ute. Prøv forsiktig med noen fremstøt - hold hånda hennes, kyss henne osv.

Du vil jo merke om hun ønsker noe mer.

Et tips vil være å ha det rimelig ryddig og rent hjemme hos deg. Og ha rene sengeklær!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344233-one-night-stands/#findComment-2917440
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...