Gå til innhold

Snåsamannen fant den siste omkomne


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest togli

''Og ikke minst orker belastningen med all medieomtalen.''

Det er en "gave" han har fått de siste årene og som tydeligvis smaker bedre og bedre :-)

Hehe, kan komme nok fått langt mer PR om han virkelig ville det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 745
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    256

  • hidi, the scorpion

    43

  • morsan

    26

  • ShitDiddelyDo

    18

Hehe, kan komme nok fått langt mer PR om han virkelig ville det ;)

Det er langt mer effektivt å "holde seg litt i bakgrunnen" og være litt "mystisk".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Men de *gjør* jo noe (handlinger) for at den stive skulderen skal bli bedre, og da agerer de som fagpersoner.

Med vennlig hilsen

Fint. Da kan jeg også være fagperson, når jeg masserer min manns stive skuldre- og han føler seg bedre etterpå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint. Da kan jeg også være fagperson, når jeg masserer min manns stive skuldre- og han føler seg bedre etterpå. :-)

Nei, for det er (forhåpentligvis *S* ) for en du kjenner, og ikke tilreisende kun for å bli helbredet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Nei, for det er (forhåpentligvis *S* ) for en du kjenner, og ikke tilreisende kun for å bli helbredet.

Med vennlig hilsen

:-) Ja, heldigvis kjenner jeg han jeg deler seng med.

Fagperson...

Du mener de kaller eller agerer slik. Jeg tror ikke de vil omtale seg selv slik.

Det er vel greit at det ender med to ulike synspunkter? Vi kan sove godt med det likevel? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det er langt mer effektivt å "holde seg litt i bakgrunnen" og være litt "mystisk".

Med vennlig hilsen

*rømmer ut av diskusjonen* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-) Ja, heldigvis kjenner jeg han jeg deler seng med.

Fagperson...

Du mener de kaller eller agerer slik. Jeg tror ikke de vil omtale seg selv slik.

Det er vel greit at det ender med to ulike synspunkter? Vi kan sove godt med det likevel? ;-)

Jeg er eng i at de sikkert ikke bruker "fagperson", men "healer" er jo nettopp en påstått fagperson.

Og jeg sover godt hver natt! :-) Håper du også gjør det!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Jeg er eng i at de sikkert ikke bruker "fagperson", men "healer" er jo nettopp en påstått fagperson.

Og jeg sover godt hver natt! :-) Håper du også gjør det!

Med vennlig hilsen

Jo takk, jeg sover veldig bra. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

''...sektmedlemmene forventer at vi bare skal tro blindt på dem.''

Nei. De forventer ikke at du eller jeg skal tro blindt på dem. De som tror kommer av seg selv. Du trenger ikke gå dit.

Jeg benekter ikke at det er bedragere der ute. Men jeg tror samtidig at noen kan noe mer enn deg og meg mtp sensing av ting.

http://www.forskning.no/artikler/2003/november/1067958489.88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Men ikke mine?

Altså, det er *ikke* OK å kalle noen som agerer som "healer" for bedrager (da har han allerede satt seg opp som behandler (fagmann)), men å anklage noen for å drepe og brenne ungen sin, får stå?

*klør seg i hodet*

Et annet eksempel på en bedrager er Martha Louise. Hun utnytter mennesker som åpenbart har psykiske problemer og en skakkjørt økonomi i fra før av.

Dette vet jeg fordi jeg kjenner ei som har gått på englekurset hennes. Hun dro med seg englene inn i sin godt betalte jobb. Dermed mistet hun jobben, forsøker nå å drive som healer og jaggu har hun ikke blitt synsk hun også.

Martha har lært henne å bli synsk. *Grøss*

Jeg er allergisk mot den slags og bedrageri det er det. Martha Louise er en bedrager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet eksempel på en bedrager er Martha Louise. Hun utnytter mennesker som åpenbart har psykiske problemer og en skakkjørt økonomi i fra før av.

Dette vet jeg fordi jeg kjenner ei som har gått på englekurset hennes. Hun dro med seg englene inn i sin godt betalte jobb. Dermed mistet hun jobben, forsøker nå å drive som healer og jaggu har hun ikke blitt synsk hun også.

Martha har lært henne å bli synsk. *Grøss*

Jeg er allergisk mot den slags og bedrageri det er det. Martha Louise er en bedrager.

Jeg er helt enig med deg.

Og det er skremmende at de får agere som profesjonelle, uten at noen lov stopper dem.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

Vi snakker om folk (og deres tilhengere) som mener de er en slags "gude-skikkelse", og som derfor ikke trenger å vise resultater.

Det har blitt en sekt.

Snåsamannen driver definitivt ikke en sekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et annet eksempel på en bedrager er Martha Louise. Hun utnytter mennesker som åpenbart har psykiske problemer og en skakkjørt økonomi i fra før av.

Dette vet jeg fordi jeg kjenner ei som har gått på englekurset hennes. Hun dro med seg englene inn i sin godt betalte jobb. Dermed mistet hun jobben, forsøker nå å drive som healer og jaggu har hun ikke blitt synsk hun også.

Martha har lært henne å bli synsk. *Grøss*

Jeg er allergisk mot den slags og bedrageri det er det. Martha Louise er en bedrager.

Jeg tror faktisk ikke det er mulig å sammenligne Snåsamannen og Märtha Bærtha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

Han har blitt betalt så rikelig, og har tydeligvis fått sin egen "sekt" som forsvarer han som om han var halvt-gudelig.

Nå er du direkte latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

*LOL*

Kanskje du har lært endel mer enn meg? ;-)

Har hatt den diskusjonen her inne med Sør for lenge siden og orker ikke å gjenta det ;)

Jeg vet hva jeg tror på, så det får holde ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

Jeg er helt enig med deg.

Og det er skremmende at de får agere som profesjonelle, uten at noen lov stopper dem.

Med vennlig hilsen

Ja, du skal jo detaljstyre alt mulig med diverse lover. LOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snåsamannen driver definitivt ikke en sekt.

Det har jeg ikke skrevet at *han* gjør, men disiplene agerer jo nettopp som en sekt når noen trekker han i tvil, eller konstaterer at han opererer uredlige (for å si det høflig).

Det er akkurat som å diskutere med fundamentalistiske muslimer eller kristne.

Og akkurat samme idé om at "helten" er fritatt for ' nedverdige seg til å føre bevis slik som oss dødelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Har hatt den diskusjonen her inne med Sør for lenge siden og orker ikke å gjenta det ;)

Jeg vet hva jeg tror på, så det får holde ;-P

Ja, jeg vet også hva jeg mener. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...