Gå til innhold

Ung jente forelsker seg i voksen mann


Gjest 13579

Anbefalte innlegg

Hva er det som skjer, når ei jente på 17 år blir dødsforelsket i en mann på 37 år? En mann som ikke har gjort noe spesielt for å sjekke henne opp, til tross for det så sier jenta at hun blir skjelven i knærne hver gang hun ser han.

Hvordan kan dette skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, mannen kan være en jenta ser opp til, en voksen person kanskje, eller en farsfigur som hun ser opp til. Eller mannen kan rett og slett være akkurat den mannen som jenta ønsker seg i livet sitt? Mange muligheter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hvorfor forelsker en seg i det hele tatt?

Alderen er relativt irrelevant i denne sammenheng. Begge er i sin beste alder rent produktivt sett.

I slike sammenhenger er vi sort sett som hormonelle dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (Anonymous)

Hmmm, ja si det...er selv 16, og forelsket i både en 31 åring, 29 åring, og 42 åring...hva sier dere, er det for gale?

næ. er selv 17, og forelska i en på 33.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Hmmm, ja si det...er selv 16, og forelsket i både en 31 åring, 29 åring, og 42 åring...hva sier dere, er det for gale?

Vel, jeg er 14 år, og har vært sammen med en på 25!!! Kjæresten min nå, er 18...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Jaja, får vel holde sammen vi :-) Lykke til med kjærligheten, da!

hehe, ikke det at jeg tror jeg har sjangs på han (gift og hele pakken...) men det er deilig å leve med spenningen.... det kribler i magen hver gang vi prater sammen -deilig følelese!

Håper du har bedre sjangs på dine......

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer og tro meg du! Jeg var 12 år da jeg ble *dødsforelsket* i en lærer som var 20 år eldre! Han benyttet seg av dette og vi hadde et seksuellt forhold! Jeg mener nå att han handlet galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anna banana@

Det skjer og tro meg du! Jeg var 12 år da jeg ble *dødsforelsket* i en lærer som var 20 år eldre! Han benyttet seg av dette og vi hadde et seksuellt forhold! Jeg mener nå att han handlet galt!

Oh my god... hadde en 32åring sex med deg som 12åring? Da er jeg VELDIG enig med deg, det var jo SVÆRT gal handling av læreren!

Jeg tror faktisk at mange elever forelsker seg i læreren sin jeg! Det er et menneske man som oftest respekterer og ser opp til. På ungdomsskolen hadde vi tre unge lærere (24-33år) og 13 av 16 jenter i klassen har innrømt at de var forelsket i en aller flere av dem! (Innrømt i ettertid, alle nektet på det på ungdoskolen).

Selv kribler det fremdeles i magen når jeg treffer to av dem.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet åssen du har det.Da jeg var 18år så var jeg forelsket i en mann som var 40 år.han bodde en halv times kjøretur fra meg.Jeg var jo sammen med stesønnen hans bare for å se ham hver gang jeg var på besøk der.Han var sjarmerende og snill mann.Er ikke forelsket i ham lenger,så det har gått over.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...