Gå til innhold

Kan en funksjonshemmet bli Lano-unge?


Sør

Anbefalte innlegg

Gjest Sigarettungen

Klarer du virkelig ikke å se mennesket bak funksjonshemmingen?!

Nei det gjør jeg ikke. Han er for alltid merket av sin funksjonhemming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 281
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    71

  • Angustia

    28

  • Dorthe

    10

  • frosken

    8

Mest aktive i denne tråden

Godt sagt. Uavhengig om ungen er funsjonshemmet eller ikke så kan ikke en lanounge ha lue på!

Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigarettungen

Hvorfor ikke?

Du er dessverre på min liste over personer som ikke kan rette seg etter vanlig diskusjonsskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt sagt. Uavhengig om ungen er funsjonshemmet eller ikke så kan ikke en lanounge ha lue på!

Har du sjekka de andre kandidatene? De er riktignok stort sett yngre, men mange har både klær og hodeplagg på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er dessverre på min liste over personer som ikke kan rette seg etter vanlig diskusjonsskikk.

Så, for å kutte gjennom svadaen din, du har altså ikke noe svar på hvorfor en Lano-unge ikke kan ha lue på.

Kunne du ikke bare innrømmet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekka de andre kandidatene? De er riktignok stort sett yngre, men mange har både klær og hodeplagg på seg.

Det foresvever meg av "Sigarettungen" er en av de tapende kandidater til Lano-unge, og derfor er svarer slik.

:lol:

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sigarettungen

Så, for å kutte gjennom svadaen din, du har altså ikke noe svar på hvorfor en Lano-unge ikke kan ha lue på.

Kunne du ikke bare innrømmet det?

Lanounge med såpe på lua? Haha, ja det hadde sett lekkert ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigarettungen

Det foresvever meg av "Sigarettungen" er en av de tapende kandidater til Lano-unge, og derfor er svarer slik.

:lol:

Med vennlig hilsen

Du øver på dine hersketeknikker ennå ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør jeg ikke. Han er for alltid merket av sin funksjonhemming.

''Han er for alltid merket av sin funksjonhemming.''

Kan du utdype dette? I Lano-sammenheng? Livskvalitet? Jobb? Familie? Venner?

Ja, han kan ikke gå eller bade, men kan da leve et fortreffelig likevel - med hjelp som mange av oss må ha periodevis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frudolén

Så, for å kutte gjennom svadaen din, du har altså ikke noe svar på hvorfor en Lano-unge ikke kan ha lue på.

Kunne du ikke bare innrømmet det?

''du har altså ikke noe svar på hvorfor en Lano-unge ikke kan ha lue på.''

Man har da ikke lue på når man bader. Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du øver på dine hersketeknikker ennå ser jeg.

Hersketeknikker er høyst unødvendige i ditt tilfelle - du avslører deg og dine usle holdninger sjøl :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lanounge med såpe på lua? Haha, ja det hadde sett lekkert ut.

Ettersom Mikael leder, så er åpenbart ikke det du sier sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''du har altså ikke noe svar på hvorfor en Lano-unge ikke kan ha lue på.''

Man har da ikke lue på når man bader. Makan!

Han leder jo. ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen: Har du sett de andre kandidatene?

Jeg tror at høyre-siden er blitt besatt av om folk har noe på hodet - enten det er lue eller hijab! :lol:

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du øver på dine hersketeknikker ennå ser jeg.

Det er allerede fastslått at det er du som bedriver hersketeknikk her.

Tror du at du er mer verd enn Mikael?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Kan nok være enig med deg i mye Dorthe, men akkurat nå så var jeg på langt nær så dypt inn i emnet som du

Jeg har uttalt meg om en funksjonshemmet - i dette tilfellet Mikael - er en verdig vinner for Lano-ungen 2010

Og uavhengig om han er funksjonshemmed eller ikke så mener jeg at han IKKE er rette kandidat til å vinne denne gangen bla fordi jeg synes en Lano-unge skal være såperen - og for å få det inntrykket så bør det bobler og vann til - og at ungen også derfor ikke skal være fullt påkledd, slik denne ungen og mange til er

Jeg har venner som har sukkersøte unger de har sendt inn som kandidater til Lano-ungen, de er søte men i kjoler og med hatter og oppholder seg i vogner og i hagen. Jeg stemmer ikke på de heller

Jeg ser poenget ditt, men er også enig i det Dorthe skriver. På grunn av all diskrimineringen fh møter på i samfunnet har man nå mulighet til å påvirke i positiv retning. Man kan velge å bruke Mikael for å fremme de fh's sak (noe som vil være svært positivt for svært mange) eller man kan velge å bruke en typisk Lanounge innhyllet i såpe og vann - og ikke oppnå mer enn i alle år før.

I en slik setting velger jeg helt klart det første da jeg mener det tilfører samfunnet mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alomo

Godt sagt. Uavhengig om ungen er funsjonshemmet eller ikke så kan ikke en lanounge ha lue på!

Vinner han, kommer de garantert ikke til å bruke det bildet. Han blir retusjert, lua forsvinner og erstattes med en såpekladd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at høyre-siden er blitt besatt av om folk har noe på hodet - enten det er lue eller hijab! :lol:

Med vennlig hilsen

Tydeligvis! Er så provosert nå at jeg ikke ser komikken :-(

Ei babykyse eller en caps er antakelig søtere enn ei lue for å holde varmen i en kropp som er lam fra halsen og ned - stønn & svett hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jejejeje

Du påstår:

''Og hersketeknikker er du en mester på...''

Det jeg skriver til deg er ikke hersketeknikk. DETTE (som DU skrev) er hersketeknikk og det som verre er:

''men unger som han koster det norske samfunnet enorme summer, de tilfører ingenting til samfunnet, og er en utgiftspost så lenge dem lever.''

Skam deg!

''men unger som han koster det norske samfunnet enorme summer, de tilfører ingenting til samfunnet, og er en utgiftspost så lenge dem lever.''

Dette er ikke annet enn sannheten i dette tilfellet. Hvorfor dette hylekoret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...