Gå til innhold

Mann i brudekjole

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

64

• ShitDiddelyDo

22

• fasanen

11

• BobbyPeru

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest *måper*

?

Hva mener du? Du er enig, men mener det motsatte av meg?

Har ikke lest traaden ennaa:)

Jeg trodde du mente at jeg var tåpelig som mente det var rart med mann i brudekjole. Men kanskje ikke likevel da. Jeg er bare glad for alle som mener det samme som meg, jeg... ;-)

Annonse

''Skal de derfor ikke kunne gifte seg, siden det er så få av dem?''

Homofili strider mot naturen.

Det strider mot naturen at noen døve kan få høreimplantater også.

Det strider også mot naturen å tvinge seg selv til å f.eks. være i et heterofilt forhold om man, fra naturens side, er homofil.

Man snakker om naturens mangfold..

Gjest Nickløsheletia

Jeg trodde du mente at jeg var tåpelig som mente det var rart med mann i brudekjole. Men kanskje ikke likevel da. Jeg er bare glad for alle som mener det samme som meg, jeg... ;-)

Da missforsto du.

Jeg synes det er taapelig med menn i brudekjole:)

Det strider mot naturen at noen døve kan få høreimplantater også.

Det strider også mot naturen å tvinge seg selv til å f.eks. være i et heterofilt forhold om man, fra naturens side, er homofil.

Man snakker om naturens mangfold..

Internett er egentlig ganske naturstridig! :-)

Med vennlig hilsen

Det er nok ikke så mange her inne som mener som deg (og takk for det!) :

(sakset lenger ned i tråden)

''Jeg ser på homofili som en "sykdom"/skavank en kan være født med. ''

Annonse

Hva så?

Det er en veldig liten brøkdel av befolkningen som bor i Harehoppveien 27c. Skal de derfor ikke kunne gifte seg, siden det er så få av dem?

Dette hadde ingenting med giftemål å gjøre. Det var en saksopplysning.

Forøvrig er kommentarern din underlig. Jeg har aldri argumentert for at homofile ikke skal få gifte seg kirkelig. Men jeg har en viss forståelse for at de har noen standarder - herunder at de noen reagerer på homfile menn som hvite bruder eller heterofile menn i badedrakt eller traktorlesber i kjeledresser fra felleskjøpet.

Forestillingen om at man friksjonsfritt eller med moralsk overlegenhet skal kunne bryte et verdigrunnlag etablert over flere genereasjoner i en institusjon er merkelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...