Gjest togli Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 MILF betyr Middelaldrende I Laber Form ;-p Haha ) Husker jeg laga meg en profil på Nettby for et par år siden og stadig vekk fikk skrevet MILF på "veggen" min.... måtte spørre her inne hva i all verden dette betydde *hehe* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Hehe, hun trodde sikkert det var et slags merkelig lys, men slet med å finne veka. Hehe;) Trodde nok heller det var en nymotens kjøkkenvisp 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Hehe;) Trodde nok heller det var en nymotens kjøkkenvisp Dildoer kan brukes til så mangt! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Dildoer kan brukes til så mangt! Anvendelig sak, ja 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Men tror du ikke dette har endret seg de siste årene? Damer i 40-årene blir faktisk sett på som ganske så attraktive for mannfolk i tjueåra (og yngre) idag. Er ikke uten grunn damer på vår alder blir kalt MILF Jeg kan ikke huske at mine kompiser da vi var 18-19 sikla på damer på 40? De var "gamle"! ''Jeg kan ikke huske at mine kompiser da vi var 18-19 sikla på damer på 40? De var "gamle"!''' Det forekom nok! Husker jeg og noen venninner var 17-18 da vi var hjemme hos en som hadde en mor på bare 35. Vi fikk noen gutter i 18-19-årsalderen på besøk, og et par av disse nærmest prøvde seg på min venninnes mor! Sjokket sitter i omtrent den dag i dag (og nå er jeg blitt en del eldre enn denne mora...)! 0 Siter
Holmes Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 For alt du vet kan hun ha vært femti *mohahahha* Hehe, kanskje det? Lærerikt var det uansett 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 ''Jeg kan ikke huske at mine kompiser da vi var 18-19 sikla på damer på 40? De var "gamle"!''' Det forekom nok! Husker jeg og noen venninner var 17-18 da vi var hjemme hos en som hadde en mor på bare 35. Vi fikk noen gutter i 18-19-årsalderen på besøk, og et par av disse nærmest prøvde seg på min venninnes mor! Sjokket sitter i omtrent den dag i dag (og nå er jeg blitt en del eldre enn denne mora...)! Hehe )) Mannfolk er rare 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Hehe, kanskje det? Lærerikt var det uansett Tviler ikke ;-P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.