Gå til innhold

"smarte" ungdommer


Gjest skrekk-og-gru

Anbefalte innlegg

Gjest skrekk-og-gru

I dag fikk jeg høre om en ny vri for å bli full.

Tenker at det kanskje er flere enn meg ikke vet om dette, så det er for infoen sin del, ikke for å skremme noen.

Ei jente ble sett på som voldsomt full, foreldrene ble ringt etter, og hun havnet på legevakt til pumping. MEN det var ikke noe å pumpe på, hun og noen til hadde nemlig dynket tamponger med sprit og satt dem inn. Det går raskt i blodet da. Jeg synes det er skremmende, med både metoden og alderen. Jenta skal stå konfirmant til våren. Det gikk greit med henne.

Har også fått høre om at de drikker for så å ta en tabelett som gjør dem edrue igjen før de skal hjem!?! Hva er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Tablett har jeg ikke hørt om, men tampongfest var velkjent da jeg var ungdom også, så det er ikke noe nytt.

Husker det var noen episoder i media da jeg var ca 15 år og da forstod jeg på mamma at hun allerede kjente til dette.

Viktig og informere om hvor farlig det kan være. Akkurat nå er jeg glad for at jeg bare har gutt ;o) (men det skulle funke med å ta en tampong dyppet i sprit under armen også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tampong-sprit er gammelt nytt. Men funker det altså? Trekker spriten gjennom slimhinnene i underlivet? Svir ikke det noe voldsomt da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1296333977' post='4521825]

Tablett har jeg ikke hørt om, men tampongfest var velkjent da jeg var ungdom også, så det er ikke noe nytt.

Husker det var noen episoder i media da jeg var ca 15 år og da forstod jeg på mamma at hun allerede kjente til dette.

Viktig og informere om hvor farlig det kan være. Akkurat nå er jeg glad for at jeg bare har gutt ;o) (men det skulle funke med å ta en tampong dyppet i sprit under armen også)

Hjelpes, dette har jeg aldri hørt om.... Mye rart gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1296333977' post='4521825]

Tablett har jeg ikke hørt om, men tampongfest var velkjent da jeg var ungdom også, så det er ikke noe nytt.

Husker det var noen episoder i media da jeg var ca 15 år og da forstod jeg på mamma at hun allerede kjente til dette.

Viktig og informere om hvor farlig det kan være. Akkurat nå er jeg glad for at jeg bare har gutt ;o) (men det skulle funke med å ta en tampong dyppet i sprit under armen også)

Under armen - eller i toer'n, som var vanlig her i byen for noen år tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under armen - eller i toer'n, som var vanlig her i byen for noen år tilbake...

''Under armen - eller i toer'n, som var vanlig her i byen for noen år tilbake...''

Under armen? Alkoholen trenger vel ikke gjennom huden?

Og i ræva? Hvordan får man en våt tampong, som da er ganske myk, inn i ræva?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Under armen - eller i toer'n, som var vanlig her i byen for noen år tilbake...''

Under armen? Alkoholen trenger vel ikke gjennom huden?

Og i ræva? Hvordan får man en våt tampong, som da er ganske myk, inn i ræva?!

Det er beklagelig at jeg vet dette (_ikke_ personlig erfaring! ;)), men altså med innføringshylse. Dvs tampax.

Men er det virkelig så viktig å bli full?! De må være VELDIG interesserte! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er beklagelig at jeg vet dette (_ikke_ personlig erfaring! ;)), men altså med innføringshylse. Dvs tampax.

Men er det virkelig så viktig å bli full?! De må være VELDIG interesserte! ;D

Ah - tampax ja. Har aldri brukt den så jeg tenkte ikke på det. :o) Tenkte bare at om man bruker en vanlig ob så må man ha innmari slapp lukkemuskel... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah - tampax ja. Har aldri brukt den så jeg tenkte ikke på det. :o) Tenkte bare at om man bruker en vanlig ob så må man ha innmari slapp lukkemuskel... ;o)

Men det er jo ikke alt man egentlig trenger å vite..Jeg ble litt flau for at jeg visste det..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Hjelpes, dette har jeg aldri hørt om.... Mye rart gitt

Er mye rart ja. Tampongfest var noe vi alle var klar over som ungdommer, ble fort full, gikk lite sprit.. Det verste var jo at vi hadde tilgang på 96%.

Jeg hadde en mor som snakket mye med meg, så jeg styrte unna tampongene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Velkjent..... dessverre fra helt fra min tid på 80- tallet. Vi brukte og porsjonssnus dynket i sprit. Stjal små mengder fra foreldrene- ble dermed fulle på lite sprit....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ikke alt man egentlig trenger å vite..Jeg ble litt flau for at jeg visste det..;)

Den er allment kjent, så du trenger ikke skamme deg...

Derimot er det nok de færreste som faktisk har prøvd dette i praksis. - Deriblant meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...