Gå til innhold

-mens vi venter på innkalling til sykehuset


Gjest GA

Anbefalte innlegg

-for jentungen som har vært syk med maks 38,5 i nesten en måned nå (se tidligere innlegg) - så får hun omgangssyke med oppkast og 39 i feber.

-eller er det samme sykdom?

-eller er det bare at immunforsvaret er helt i bånn så hun får alt som går?

-skal jeg purre på legen eller la det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars jente og stakkars dere. Hadde dette vært min situasjon hadde jeg purret, definitivt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Det går utrolig mye dritt nå. Guttungen min var borte ei uke fra skolen med oppkast i 2 dager og feber i mange dager. Teorien din om imunforsvaret er antagelig ikke så dum...

Jeg ville imidlertid purra legen uansett, men jeg er ikke kjent for å være spesielt tålmodig av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Når kroppen hangler så plukker en ofte opp mye av det som går, omgangsyke spesielt siden det er veldig smittsomt. Så det er godt mulig at det er det hun har.

Jeg ville ha purret allikevel jeg, for når hun hangler, så tar en sånn omgangsyke ekstra på kroppen, den kan henge lengre i, tappe for krefter.

Folk synes jeg er hysterisk for å få omgangsyke, men når kroppen ikke er i slag i utgangspunktet, så går det så mye krefter på ekstra sykdom, og det er enda verre å komme seg opp å gå igjen.

Pass på væske, slikt vet du jo, men aner du antydning til at jenta sliter med å få i seg nok, så kontakt lege og forklar at her er det andre ting som spiller inn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder en knapp på et "opptatt" immunforsvar som ikke har kapasitet til "vanlige" basilusker som florerer rundt... Kjenner flere med spysyke for tiden (jobber i barnehage...)

Når det er sagt, så skader det ikke å purre.... Innimellom hjelper det å være masete!

Får vondt av snuppa di, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at immunforsvaret ikke er på topp, og at det medfører at hun får flere infeksjoner.

Du må gjerne ringe sykehuset og fortelle at dere gjerne kommer på time tidligere. Om dere bor nært sykehuset kan du også tilby å komme på avbestilte timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...