Gå til innhold

Leie av vogn i Oslo?


nitty-gritty

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Oslo i slutten av oktober og ønsker å leie en barnevogn. Noen som vet hvem, hva, hvor? Fant en amatørmessig webside hvor jeg sendte en e-post uten å få respons, så nå er jeg litt skeptisk.

Eventuelt er det noen som kan tenke seg å låne bort en barnevogn som kan legges i soveposisjon og som passer en liten (stor) jente på 1,5? Kan hente og bringe - betaler en rimelig sum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kanskje det ligger noe på finn til en billig penge, evt gis bort? Vi har ikke vogner lenger, dessverre. :-)

Jeg kan alltids sjekke, men det skal klaffe rimelig bra, da ;) Og vogna må holde (godt!) i ni aktive dager, så spørs hvor billig den kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med f.eks. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30692023

- du får sjekke priser og tilgjengelighet!

Vet ikke helt hva du skulle gjøre med den etterpå, men... Kanskje du kan spørre om å få levere den gratis tilbake? :=)

Jeg synes disse var ganske dyre og virket upraktiske for et så stort barn, men jeg får holde litt øye med Finn. Problemet er at det jo skal klaffe ganske bra om det er en vogn jeg trenger tilgjengelig til en rimelig pris/gratis akkurat når jeg kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes disse var ganske dyre og virket upraktiske for et så stort barn, men jeg får holde litt øye med Finn. Problemet er at det jo skal klaffe ganske bra om det er en vogn jeg trenger tilgjengelig til en rimelig pris/gratis akkurat når jeg kommer.

Hvorfor er det upraktiske for et såpass stort barn?

Jeg må innrømme at dagens barnevogner er ganske mye annerledes enn dem som fantes da jeg hadde vognbarn, men akurat den blå der ligner jo på dem som mange hadde da, med en overdel som "bag" for babyer og en overdel med sittedel:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=30692023

Koster 600 kr hvis jeg skjønner annonseteksten riktig. Sikkert mulig å prute :-)

Ellers så kan man ha reisetrille, her en til 250 kroner, men personlig foretrakk jeg skikkelig vogn med gode hjul, ihvertfall hvis man skal gå litt:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30896412

Trehulsvogn til 350 kr (men uten kalesje?)

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30608540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes disse var ganske dyre og virket upraktiske for et så stort barn, men jeg får holde litt øye med Finn. Problemet er at det jo skal klaffe ganske bra om det er en vogn jeg trenger tilgjengelig til en rimelig pris/gratis akkurat når jeg kommer.

Synes du 100 kr. var dyrt?? Tviler på at du finner noen som vil leie ut til den prisen (med mindre du får en vennetjeneste - du skulle gjerne fåt låne vår gamle vogn gratis om den ikke var gitt bortt for lengst).

Skjønner det skal klaffe litt på finn, ja. Tror du får satse på noen dol-mødre som tilbyr utlån :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du 100 kr. var dyrt?? Tviler på at du finner noen som vil leie ut til den prisen (med mindre du får en vennetjeneste - du skulle gjerne fåt låne vår gamle vogn gratis om den ikke var gitt bortt for lengst).

Skjønner det skal klaffe litt på finn, ja. Tror du får satse på noen dol-mødre som tilbyr utlån :-)

Hvis du ser på teksten, så koster ingen av vognene 100 kr. Det er bare en lokkepris, så vidt jeg forstår.

Jeg tror vi har bestemt oss for å kjøpe en ny vogn og ta med til og fra Norge. Litt av grunnen til at jeg ikke ville gjøre det før var at den vi har nå er skikkelig vrien å slå sammen og er på brinken av å bli ødelagt (hjulene er ganske skjeve). Så jeg ser ikke for meg at den tåler en flytur, men da kan vi vel i grunnen bare kjøpe ny med det samme, for den varer vel neppe 1,5 år til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser på teksten, så koster ingen av vognene 100 kr. Det er bare en lokkepris, så vidt jeg forstår.

Jeg tror vi har bestemt oss for å kjøpe en ny vogn og ta med til og fra Norge. Litt av grunnen til at jeg ikke ville gjøre det før var at den vi har nå er skikkelig vrien å slå sammen og er på brinken av å bli ødelagt (hjulene er ganske skjeve). Så jeg ser ikke for meg at den tåler en flytur, men da kan vi vel i grunnen bare kjøpe ny med det samme, for den varer vel neppe 1,5 år til ;)

''Hvis du ser på teksten, så koster ingen av vognene 100 kr. Det er bare en lokkepris, så vidt jeg forstår.''

Ok, sånn går det når jeg bare leser overskriften.

God tur! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at ts trenger barnevogn nå lenger siden ungen har blitt 9 år 😛 

Anonymkode: 7a0d0...236

 

2 minutter siden, laban skrev:

Tråden er 8 år gammel, så problemet er trolig løst nå.

Generelt kan det være lurt å se på datoen hvis man går gjennom tråder på delfora uten særlig aktivitet.

Når jeg ser svar på slike gamle tråder med link til en nettside, tenker jeg stort sett at det er reklame, så også her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...