Gå til innhold

Again with the svigermor...


laguna1

Anbefalte innlegg

Det er ikke sikkert sjefen behøver å blandes inn heller :-)

Om laguna1 ikke ønsker det pga arbeidsforhold så kan man ta hensyn til det.

Men jeg er enig med deg, kan hende sjefen hennes synes det er heeelt ok!

Sant.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 185
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1

    34

  • PieLill

    26

  • frosken

    12

  • Mrs D

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest Psyk av alt

Jeg er helt enig med deg, Psyk, at her må det sterkere lut til. Meld saken inn til politiet. Meld henne for æreskrenkelser og identitetstyveri.

Det er mulig at svigermor da eskalerer, men det kan også være det som gjør at hun tar til vettet.

Helt enig med deg.

Hvis hun ikke setter foten ned ettertrykkelig nå vil det om en stund bare komme nye episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å kutte all kontakt. Ikke bare til hun ber om unnskyldning, for det kommer hun ikke til å mene likevel, men i hvertfall for en god periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan kanskje anmeldes for identitetstyveri? I og med at hun utga seg for å være en annen?

Jeg hadde uten tvil unngått absolutt all kontakt med dama helt ti hun hadde kommet krypende og bedt om unnskyldning - noe som jo ikke vil skje. Skift lås i døra (dere vet aldri hvor mange nøkler de faktisk filte opp den gangen!) og ta ikke telefonen om hun ringer.

Er mannen din også innstilt på null kontakt med dragen så lenge som nødvendig? Hun er sprøyte gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Jeg er målløs. Ingen ved sine fulle fem kan forsvare svigermoren din lenger. Jeg kommer ikke på noen gode råd akkurat nå. Jeg er sjokkert.

Hvis hun ikke allerede er i psykiatrien, må hun inn i psykiatrien. Hun kan umulig være frisk. Forstår ikke mannen din det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Nå var svigerfar her, med en pose bøker og sånn, som svigermor da ville levere tilbake. oppi der lå ting som julegave fra meg fra i forfjor, morsdagskort, souvernirer man har kjøpt på tur, kjøleskapsmagneter etc! Melodrama! Vet ikke om jeg skal le eller grine! :D:o

Hun ville dessuten gjerne ha tilbake en ring hun ga meg før jeg og mann giftet oss. Jeg sa nei, litt for å være litt jævlig, for jeg mener at man krever ei tilbake gaver, og det er ikke lov å være så jævla melodramatisk og Glenn Close.

Burde jeg gi henne den der forbanna ringen eller? Kanskje det var dumt det der.

Jeg bare tok i mot posen sa takk, og svarte "nei, den fikk jeg" på spørmål om ring.

Deretter sa jeg bare hadet, og lukket dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt målløs. Dette er noe av det verste jeg har hørt.

Greit nok - jeg synes kanskje det var litt rart at mannen din drakk seg så full på et utested der både hans foreldre og kusine var til stede - MEN å ringe din sjef og gi seg ut for å være din mor, og lyve på deg alkoholproblemer - der gikk hun jammen over grensa.

Jeg tror ærlig talt at dersom du og mannen din skal klare dere sammen, så må dere kutte all kontakt med hans foreldre. Helst flytte bort derfra, men det vil dere jo ikke.

Mora hans vil nok ha ham tilbake - og du står i veien, dermed angriper hun deg med alle midler.

''Greit nok - jeg synes kanskje det var litt rart at mannen din drakk seg så full på et utested der både hans foreldre og kusine var til stede''

Og ikke minst: Der kona jobber. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Nå var svigerfar her, med en pose bøker og sånn, som svigermor da ville levere tilbake. oppi der lå ting som julegave fra meg fra i forfjor, morsdagskort, souvernirer man har kjøpt på tur, kjøleskapsmagneter etc! Melodrama! Vet ikke om jeg skal le eller grine! :D:o

Hun ville dessuten gjerne ha tilbake en ring hun ga meg før jeg og mann giftet oss. Jeg sa nei, litt for å være litt jævlig, for jeg mener at man krever ei tilbake gaver, og det er ikke lov å være så jævla melodramatisk og Glenn Close.

Burde jeg gi henne den der forbanna ringen eller? Kanskje det var dumt det der.

Jeg bare tok i mot posen sa takk, og svarte "nei, den fikk jeg" på spørmål om ring.

Deretter sa jeg bare hadet, og lukket dør.

Jeg hadde gitt henne ringen så har hun ikke det å ta deg på i det minste. Men at det er mulig... *rister oppgitt på hodet* Det er nesten så man blir fristet til å sende ringen tilbake sammen med en haug med ting og tang dere har fått av henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Greit nok - jeg synes kanskje det var litt rart at mannen din drakk seg så full på et utested der både hans foreldre og kusine var til stede''

Og ikke minst: Der kona jobber. :D

Men det var et arbeidsuhell, og han fikk påpakk av sin kone for det..;)

Det svigermor driver med er jo galskap, og fra en annen planet. Jeg er redd hun skal komme her og koke katta eller no..;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

...Nå var svigerfar her, med en pose bøker og sånn, som svigermor da ville levere tilbake. oppi der lå ting som julegave fra meg fra i forfjor, morsdagskort, souvernirer man har kjøpt på tur, kjøleskapsmagneter etc! Melodrama! Vet ikke om jeg skal le eller grine! :D:o

Hun ville dessuten gjerne ha tilbake en ring hun ga meg før jeg og mann giftet oss. Jeg sa nei, litt for å være litt jævlig, for jeg mener at man krever ei tilbake gaver, og det er ikke lov å være så jævla melodramatisk og Glenn Close.

Burde jeg gi henne den der forbanna ringen eller? Kanskje det var dumt det der.

Jeg bare tok i mot posen sa takk, og svarte "nei, den fikk jeg" på spørmål om ring.

Deretter sa jeg bare hadet, og lukket dør.

Å hjelpe meg, er de like gærne begge to?

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Dere må komme dere vekk derifra. Dere kan jo ikke fortsette å bo der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gitt henne ringen så har hun ikke det å ta deg på i det minste. Men at det er mulig... *rister oppgitt på hodet* Det er nesten så man blir fristet til å sende ringen tilbake sammen med en haug med ting og tang dere har fått av henne...

ja litt.:D Men da er man jo med på leken, og det tror jeg jeg holder meg for god til.

Men den der ringen kan hun alltids få, jeg kan putte den i postkasse eller noe.

satan! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpe meg, er de like gærne begge to?

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Dere må komme dere vekk derifra. Dere kan jo ikke fortsette å bo der?

Nei, vi kan vel ikke det. Jeg er redd hun koker katten! ;)

Han er så under tøflen at han har vdel ikke store valget, men jeg synes allikevel det ikke frikjenner svigerfar heller. de operer i tospann.

Jeg merker at jeg er så trøtt! ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er målløs. Ingen ved sine fulle fem kan forsvare svigermoren din lenger. Jeg kommer ikke på noen gode råd akkurat nå. Jeg er sjokkert.

Hvis hun ikke allerede er i psykiatrien, må hun inn i psykiatrien. Hun kan umulig være frisk. Forstår ikke mannen din det?

Jeg tror ikke hun er frisk jeg heller. Jeg håper mann vil overveie å innse dette han og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...Nå var svigerfar her, med en pose bøker og sånn, som svigermor da ville levere tilbake. oppi der lå ting som julegave fra meg fra i forfjor, morsdagskort, souvernirer man har kjøpt på tur, kjøleskapsmagneter etc! Melodrama! Vet ikke om jeg skal le eller grine! :D:o

Hun ville dessuten gjerne ha tilbake en ring hun ga meg før jeg og mann giftet oss. Jeg sa nei, litt for å være litt jævlig, for jeg mener at man krever ei tilbake gaver, og det er ikke lov å være så jævla melodramatisk og Glenn Close.

Burde jeg gi henne den der forbanna ringen eller? Kanskje det var dumt det der.

Jeg bare tok i mot posen sa takk, og svarte "nei, den fikk jeg" på spørmål om ring.

Deretter sa jeg bare hadet, og lukket dør.

''Burde jeg gi henne den der forbanna ringen eller?''

Selvfølgelig ikke! En gave er en gave, og kan ikke kreves tilbake. At svigermora di er så drama queen at hun leverer tilbake gaver betyr ikke at hun kan kreve noe som helst av gaver du har fått tilbake.

Kjerringa er nok spenn spika sprø, men det er jaggu du også om du lar henne slippe unna med dette og "bare" bryter kontakten.

Tenk deg hva ho NÅ kommer til å si om deg, så som dere "er blitt fiender"? Og hvis hun begynner å komme med uannheter til fler enn sjefen din, hvordan skal dere kune fortsette å bo på dette stedet?

Jeg hadde ikke tatt sjansen, jeg hadde anmeldt henne som de andre sier fortere enn fort. Den dama må stoppes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så absurd at jeg skulle ønske det var et trolleinnlegg.

Både du, din arbeidsgiver og din mor har grunn til å anmelde din svigermor. Kanskje du burde vurdere om det likevel kan være en idé. Ikke minst med tanke på hva annet hun kan koke sammen. Her har du bevis på hennes løgnaktighet og galskap.

Jeg vet ikke andre måter å takle slikt på enn avstand. Vet ikke om jeg hadde annonsert at jeg ikke ville ha noe med dem å gjøre eller bare stille og rolig trukket meg unna.

Selv om det ikke er ideelt å måtte flytte pga slike ting, kan det kanskje likevel være den laveste prisen å betale. Noen fjell imellom er å foretrekke.

mvh

Jeg skulle også ønske dette var et trolleinnlegg! Jeg synes hele situasjonen er så..absurd! Og at HUN, liksom nå skal sitte å føle seg sår. Gæren, gæren, gæren!

Ja kanskje noen fjell imellom ville gjøre godt!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å kutte all kontakt. Ikke bare til hun ber om unnskyldning, for det kommer hun ikke til å mene likevel, men i hvertfall for en god periode.

Ja, sånn får hun/de ikke drive. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Nei, vi kan vel ikke det. Jeg er redd hun koker katten! ;)

Han er så under tøflen at han har vdel ikke store valget, men jeg synes allikevel det ikke frikjenner svigerfar heller. de operer i tospann.

Jeg merker at jeg er så trøtt! ;p

''Han er så under tøflen at han har vdel ikke store valget, men jeg synes allikevel det ikke frikjenner svigerfar heller. de operer i tospann''

Han må jo være noe så til de grader under tøflen også. Mennesker med vettet i behold ville da ihvertfall ha nektet å levere posen.

Dette ligner mer og mer på en komedie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan kanskje anmeldes for identitetstyveri? I og med at hun utga seg for å være en annen?

Jeg hadde uten tvil unngått absolutt all kontakt med dama helt ti hun hadde kommet krypende og bedt om unnskyldning - noe som jo ikke vil skje. Skift lås i døra (dere vet aldri hvor mange nøkler de faktisk filte opp den gangen!) og ta ikke telefonen om hun ringer.

Er mannen din også innstilt på null kontakt med dragen så lenge som nødvendig? Hun er sprøyte gal.

Ja, og jeg håper han klarer å stå ved det. Hvis ikke blir jeg kloregærn også..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var et arbeidsuhell, og han fikk påpakk av sin kone for det..;)

Det svigermor driver med er jo galskap, og fra en annen planet. Jeg er redd hun skal komme her og koke katta eller no..;p

''Men det var et arbeidsuhell, og han fikk påpakk av sin kone for det..;)''

Det er en dårlig unnskyldning, det med arbeidsuhell. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Han er så under tøflen at han har vdel ikke store valget, men jeg synes allikevel det ikke frikjenner svigerfar heller. de operer i tospann''

Han må jo være noe så til de grader under tøflen også. Mennesker med vettet i behold ville da ihvertfall ha nektet å levere posen.

Dette ligner mer og mer på en komedie.

Ja, men det er slitsomt å bo i den! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...