Gå til innhold

Syng «Barn av regnbuen» utenfor Tinghuset


Sør

Anbefalte innlegg

Ja, det er litt sånn "så flinke vi er".

Ja, og dette er faktisk noe vi virkelig SKAL/KAN/BØR være stolte av.

Nettopp fordi det er så totalt motsatt av alt som ABB og gjengen hans står for.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 195
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    60

  • XbellaX

    34

  • Elis31

    7

  • hidi, the scorpion

    5

Mest aktive i denne tråden

Det gjør det garantert ikke - men poenget er vel å irritere ham, samt fortsette å vise samhold (på samme måten som rosetogene rundt om i landet i etterkant av terroraksjonen).

Jeg skjønner ikke vitsen med å irritere han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza helt Lost

Når jeg leser nedover i tråden må jeg si meg helt enig med deg, Sør.

Pt er jeg utrolig stolt over å være norsk her borte.

På fredag var det et innslag på nyhetene om en rasistisk motivert drapssak her. Og man trakk sammenligninger til det norske folks oppførsel i saken mot ABB.

Om "Barn av regnbuen" synges vil det demonstrere noe mye mer enn avstantagen til BB...det vil si noe om det norske folks holdninger til rasisme, vold - og om verdighet.

Nettopp det at det er en uskyldig barnesang som er kjent i den engelsktalende verden gjør det enda mer virkningsfullt.

(Har mistet passord og husker ikke mailadr jeg regist meg med i en svunnen fortid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

Ja, og dette er faktisk noe vi virkelig SKAL/KAN/BØR være stolte av.

Nettopp fordi det er så totalt motsatt av alt som ABB og gjengen hans står for.

Med vennlig hilsen

Du ordlegger deg på en slik måte at de som ikke er enig med deg - de er enig med ABB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nord og ned.

Ja, selvsagt. Når det multikulturelle feileksperimentet har gått i dass er det på tide å synge og fjase det hele vekk.

Glem ikke" we shall overcome" i samme slengen, slike den svenske minsiteren oppfordret til for døve ører:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

Ja, selvsagt. Når det multikulturelle feileksperimentet har gått i dass er det på tide å synge og fjase det hele vekk.

Glem ikke" we shall overcome" i samme slengen, slike den svenske minsiteren oppfordret til for døve ører:

Hehe :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ordlegger deg på en slik måte at de som ikke er enig med deg - de er enig med ABB.

Enig med deg i det. Sør har ofte mange hersketeknikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, gi meg styrke sier jeg bare. Til å holde ut all dumskap.

''Gud, gi meg styrke sier jeg bare. Til å holde ut all dumskap.''

Ja, du har min sympati.

Håper du klarer å overvinne dumskapen din.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest horitit

''Gud, gi meg styrke sier jeg bare. Til å holde ut all dumskap.''

Ja, du har min sympati.

Håper du klarer å overvinne dumskapen din.

Med vennlig hilsen

Usj, plagsom mygg. *smekk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Han og hans meningsfeller HAR makt. Dessverre.

Denne gjengen er løs i Brighton i Storbritannia i dag. EDL mener ABB skriver "Sannheten":

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Breiviks-hatbudskap-gjaller-i-gatene-i-England-6811884.html

Med vennlig hilsen

''EDL mener ABB skriver "Sannheten''

LØGN.

EDL tar som alle andre vettuge mennesker skarp avstand fra Breiviks ugjerninger. Og til din opplysning: Det er de morderiske handlingene han nå står tiltalt for, uansett hvor mye du som venstreekstremist ønsker å kriminalisere alle meninger du ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sylskarp

Ville det ikke vært et langt bedre signal overfor ABB om han ikke hørte NOE? Om det IKKE stod noe i avisen, om han IKKE fikk noen av reaksjonene han ville? Om han satt der og bare "hæ, hvor ble det av alle reaksjonene jeg har fantasert sånn om?"

Utøya-ofrene kunne ha fått sørget i fred, langt unna media. Vi andre hadde demonstrert vår avstand til han med å tie han ihjel.

I stedet blir det et sirkus uten like. Som om det liksom handler om rasisme. Det gjør jo ikke det. Det er bare tilfeldig at det var akkurat de holdningene galingen valgte å sloss for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''EDL mener ABB skriver "Sannheten''

LØGN.

EDL tar som alle andre vettuge mennesker skarp avstand fra Breiviks ugjerninger. Og til din opplysning: Det er de morderiske handlingene han nå står tiltalt for, uansett hvor mye du som venstreekstremist ønsker å kriminalisere alle meninger du ikke liker.

''EDL tar som alle andre vettuge mennesker skarp avstand fra Breiviks ugjerninger''

''“We share some of his opinions, and his fear, but not what he did in Norway 22 July. I do not think he is insane. I think that his approach was insane…Breivik dared to come forward with his opinions, and was tough, in some regards. People need to understand that Breivik is not alone in these feelings.”'' Lederen av EDL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...