Gå til innhold

Er det ikke rart?


Gjest maiapril

Anbefalte innlegg

Gjest maiapril

Slutt med ansvarsfraskrivelsen din.

Du er ansvarlig for det du skriver. Og det hatet du sprer.

Som sagt, du eller andre forstår meg ikke. Men nå skal du og dere andre slippe å forholde dere til meg lenger. Jeg skal ikke plage en kjeft her inne mer. Men jeg har iallefall fått bevist at det er lettere å stå fram som homofil enn som kristen. Og det var jo det jeg ville fram til.

Ha det godt, alle sammen! Tuddeluuu og kyss kyss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 258
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    57

  • trollemor;o)

    11

  • Bookworm

    6

  • Katt-ja

    5

Mest aktive i denne tråden

Jeg håper ikke at du tror at alle kristne/troende har en slik holdning til homofile som maiapril har!!!!! Dette er ekstremt og helt forkastelig! Jeg skjønner godt at vi som kalle oss kristne blir pepet ut om dette er holdninger vi blir forbundet med.

Jeg gjentar, jeg har ikke slike holdninger.

Det er bra du ikke har slike holdninger.

Det er heldigvis i ferd med å endre seg, men fremdeles er det de kristne (og andre religiøse) partiene/kirkene/organisasjonene som yter motstand mot likestilling for homofile, at homofile skal få gifte seg, og at de skal få adoptere.

Det er Krf her hjemme, og situasjoen er lik i de fleste land, selv om det heldigvis blir bedre og bedre.

Men de fleste har fått med seg at slettes ikke alle kristne er slik.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maiapril

Drit i hvem jeg vil høre på? Er du ved dine fulle fem elller?

''Min mening er da bare et dråpe i havet, og er ikke mer viktig en andres meninger. Ingen vits i å henge seg opp i det. '' Tror du at du er alene om å mene det du mener? I såfall hadde det ikke vært noe problem men du er èn av mange, heldigvis ikke her inne. Ditt syn og dine meninger, selv om du forsøker å uskyldiggjøre det ved å si du "hater synden men elsker synderen" er beint frem latterlig måte å fortsette trakasseringen. Du trenger overhodet ikke like homofile men du får nå for faen oppføre deg og ikke sammenligne det med pedofili. Er du i det hele tatt klar over hva pedofili er??

Jeg ble født homofil. Det har aldri vært et valg for meg. Det er slik jeg er. Hver dag, om jeg er riktig heldig, møter jeg slike som deg. Dere forpester, forsurer, ikke ved å diskutere sakelig men ved å sammenligne min legning med alt som kan krype å gå av dritt. Overgrep, pedofili, nekrofili, you name it.

''Tror du at du er alene om å mene det du mener?''

Det virker sånn.

Uansett, jeg ønsker deg oppriktig alt godt! Jeg stikker nå med halen mellom beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JayceB

Som sagt, du eller andre forstår meg ikke. Men nå skal du og dere andre slippe å forholde dere til meg lenger. Jeg skal ikke plage en kjeft her inne mer. Men jeg har iallefall fått bevist at det er lettere å stå fram som homofil enn som kristen. Og det var jo det jeg ville fram til.

Ha det godt, alle sammen! Tuddeluuu og kyss kyss

Det handler sjelden om hvilken retning man tilhører men om hvordan man PRESENTERER sitt syn.

Du presser frem dine usakelige og hatfulle meninger, heldigvis får du svar på tiltale fra de andre som er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Ja, det er soleklart.

Om det er så soleklart så bør du gå i deg selv å bli kvitt alle fordommer overfor homofile. Om du ikke greier det så får du holde dritten for deg selv og ikke være med å bryte de ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JayceB

''Tror du at du er alene om å mene det du mener?''

Det virker sånn.

Uansett, jeg ønsker deg oppriktig alt godt! Jeg stikker nå med halen mellom beina.

''

Det virker sånn.

Uansett, jeg ønsker deg oppriktig alt godt! ''

1.) Det er du ikke. Du trenger ikke like homofile men du kan diskutere det på en ok og sakelig måte, noe du feiler med hver eneste gang. I dine innlegg kommer hatet frem, ikke noe annet.

2.) Spar meg ironien du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trollemor;o)

Som sagt, du eller andre forstår meg ikke. Men nå skal du og dere andre slippe å forholde dere til meg lenger. Jeg skal ikke plage en kjeft her inne mer. Men jeg har iallefall fått bevist at det er lettere å stå fram som homofil enn som kristen. Og det var jo det jeg ville fram til.

Ha det godt, alle sammen! Tuddeluuu og kyss kyss

Alle kristne har ikke slike meninger og holdninge som du. Jeg skjønner godt at du blir pepet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere velger da selv om dere vil høre på det eller ikke. Jeg tar meg ikke nær av en en unge på en lekeplass roper "Tjukka" etter meg.

Tog du `an?

Fy søren, du er skikkelig ekkel, vet du det? Jeg kan ikke forstå at voksne mennesker (for jeg regner faktisk med at du er det?) kan oppføre seg på denne måten. Blir bare helt målløs jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

Drit i hvem jeg vil høre på? Er du ved dine fulle fem elller?

''Min mening er da bare et dråpe i havet, og er ikke mer viktig en andres meninger. Ingen vits i å henge seg opp i det. '' Tror du at du er alene om å mene det du mener? I såfall hadde det ikke vært noe problem men du er èn av mange, heldigvis ikke her inne. Ditt syn og dine meninger, selv om du forsøker å uskyldiggjøre det ved å si du "hater synden men elsker synderen" er beint frem latterlig måte å fortsette trakasseringen. Du trenger overhodet ikke like homofile men du får nå for faen oppføre deg og ikke sammenligne det med pedofili. Er du i det hele tatt klar over hva pedofili er??

Jeg ble født homofil. Det har aldri vært et valg for meg. Det er slik jeg er. Hver dag, om jeg er riktig heldig, møter jeg slike som deg. Dere forpester, forsurer, ikke ved å diskutere sakelig men ved å sammenligne min legning med alt som kan krype å gå av dritt. Overgrep, pedofili, nekrofili, you name it.

Gosh, er det sant? Jeg er nok naiv. Jeg trodde at det tilnærmet ikke fantes slike holdninger lenger...:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere velger da selv om dere vil høre på det eller ikke. Jeg tar meg ikke nær av en en unge på en lekeplass roper "Tjukka" etter meg.

Tog du `an?

Fy søren, du er skikkelig ekkel, vet du det? Jeg kan ikke forstå at voksne mennesker (for jeg regner faktisk med at du er det?) kan oppføre seg på denne måten. Blir bare helt målløs jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, du eller andre forstår meg ikke. Men nå skal du og dere andre slippe å forholde dere til meg lenger. Jeg skal ikke plage en kjeft her inne mer. Men jeg har iallefall fått bevist at det er lettere å stå fram som homofil enn som kristen. Og det var jo det jeg ville fram til.

Ha det godt, alle sammen! Tuddeluuu og kyss kyss

Fy søren, du er skikkelig ekkel, vet du det? Jeg kan ikke forstå at voksne mennesker (for jeg regner faktisk med at du er det?) kan oppføre seg på denne måten. Blir bare helt målløs jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

Drit i hvem jeg vil høre på? Er du ved dine fulle fem elller?

''Min mening er da bare et dråpe i havet, og er ikke mer viktig en andres meninger. Ingen vits i å henge seg opp i det. '' Tror du at du er alene om å mene det du mener? I såfall hadde det ikke vært noe problem men du er èn av mange, heldigvis ikke her inne. Ditt syn og dine meninger, selv om du forsøker å uskyldiggjøre det ved å si du "hater synden men elsker synderen" er beint frem latterlig måte å fortsette trakasseringen. Du trenger overhodet ikke like homofile men du får nå for faen oppføre deg og ikke sammenligne det med pedofili. Er du i det hele tatt klar over hva pedofili er??

Jeg ble født homofil. Det har aldri vært et valg for meg. Det er slik jeg er. Hver dag, om jeg er riktig heldig, møter jeg slike som deg. Dere forpester, forsurer, ikke ved å diskutere sakelig men ved å sammenligne min legning med alt som kan krype å gå av dritt. Overgrep, pedofili, nekrofili, you name it.

Jeg trodde ikke det fantes slike holdninger lenger. Jeg trodde maiapril var svært alene. Det var naivt av meg.

Nå blir jeg enda mer lei meg og sint. Og forskrekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

''Det er letter å komme ut av skapet som homofil enn som kristen.''

Nei, det er fortsatt for mange svært vanskelig og i visse tilfeller helt umulig å stå åpent frem som homofil.

Ja...hadde jeg vært homofil og hadde forelde som hadde maiaprils holdninger og meninger om homofili ville det gjort livet fryktelig vanskelig.

Jeg håper inderlig at du ikke tror at dette er en holdning alle kristne har!!

Det er kanskje dette som ofte blir forbundet med kristne (krf mm) men de aller aller fleste som tror ser på homofili som noe helt naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trollemor;o)

''Det er letter å komme ut av skapet som homofil enn som kristen.''

Nei, det er fortsatt for mange svært vanskelig og i visse tilfeller helt umulig å stå åpent frem som homofil.

Ja...hadde jeg vært homofil og hadde forelde som hadde maiaprils holdninger og meninger om homofili ville det gjort livet fryktelig vanskelig.

Jeg håper inderlig at du ikke tror at dette er en holdning alle kristne har!!

Det er kanskje dette som ofte blir forbundet med kristne (krf mm) men de aller aller fleste som tror ser på homofili som noe helt naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

''Det er letter å komme ut av skapet som homofil enn som kristen.''

Nei, det er fortsatt for mange svært vanskelig og i visse tilfeller helt umulig å stå åpent frem som homofil.

Ja...hadde jeg vært homofil og hadde forelde som hadde maiaprils holdninger og meninger om homofili ville det gjort livet fryktelig vanskelig.

Jeg håper inderlig at du ikke tror at dette er en holdning alle kristne har!!

Det er kanskje dette som ofte blir forbundet med kristne (krf mm) men de aller aller fleste som tror ser på homofili som noe helt naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Jeg trodde ikke det fantes slike holdninger lenger. Jeg trodde maiapril var svært alene. Det var naivt av meg.

Nå blir jeg enda mer lei meg og sint. Og forskrekket.

Hun er jo rimelig alene da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

Drit i hvem jeg vil høre på? Er du ved dine fulle fem elller?

''Min mening er da bare et dråpe i havet, og er ikke mer viktig en andres meninger. Ingen vits i å henge seg opp i det. '' Tror du at du er alene om å mene det du mener? I såfall hadde det ikke vært noe problem men du er èn av mange, heldigvis ikke her inne. Ditt syn og dine meninger, selv om du forsøker å uskyldiggjøre det ved å si du "hater synden men elsker synderen" er beint frem latterlig måte å fortsette trakasseringen. Du trenger overhodet ikke like homofile men du får nå for faen oppføre deg og ikke sammenligne det med pedofili. Er du i det hele tatt klar over hva pedofili er??

Jeg ble født homofil. Det har aldri vært et valg for meg. Det er slik jeg er. Hver dag, om jeg er riktig heldig, møter jeg slike som deg. Dere forpester, forsurer, ikke ved å diskutere sakelig men ved å sammenligne min legning med alt som kan krype å gå av dritt. Overgrep, pedofili, nekrofili, you name it.

Jeg ante ikke at det fantes så mange maiapriler :-(

Det er sjokkerende å høre deg fortelle dette.

Mulig jeg har vært naiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

Drit i hvem jeg vil høre på? Er du ved dine fulle fem elller?

''Min mening er da bare et dråpe i havet, og er ikke mer viktig en andres meninger. Ingen vits i å henge seg opp i det. '' Tror du at du er alene om å mene det du mener? I såfall hadde det ikke vært noe problem men du er èn av mange, heldigvis ikke her inne. Ditt syn og dine meninger, selv om du forsøker å uskyldiggjøre det ved å si du "hater synden men elsker synderen" er beint frem latterlig måte å fortsette trakasseringen. Du trenger overhodet ikke like homofile men du får nå for faen oppføre deg og ikke sammenligne det med pedofili. Er du i det hele tatt klar over hva pedofili er??

Jeg ble født homofil. Det har aldri vært et valg for meg. Det er slik jeg er. Hver dag, om jeg er riktig heldig, møter jeg slike som deg. Dere forpester, forsurer, ikke ved å diskutere sakelig men ved å sammenligne min legning med alt som kan krype å gå av dritt. Overgrep, pedofili, nekrofili, you name it.

Det hang seg opp her, derfor har du fått fler svar av meg. men da fikk jeg ihvertfall formidlet til deg hva jeg tenker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

Jeg tåler det ikke godt, nei. Så veldig dumt av meg å hive meg utpå sånn. For jeg får jo aldri svømt i land igjen. Det er umattende! ;)

Nei, ærlig talt, jeg har lært å bli mer hardhudet her på dol. Men hvis jeg setter meg i din situasjon...jeg hadde blitt helt satt ut av all motstanden.

Du har rett til å mene det du vil, men du vet vel innerst inne at det du hevder i denne tråden er relativt ekstremt? Og du visste hvordan det ville utvikle seg? Eller var du ikke klar over det?

Du burde tenke deg om to ganger før du starter tråder som er av en slik art som denne. Hvis du blir dårlig av det.

Og du burde også tenke på andre mennesker her inne som blir dårlige av det du skriver. For det tror jeg du innerst inne er klar over? At mange blir sinte, lei seg og voldsomt provosert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...