Gå til innhold

Er det ikke rart?


Gjest maiapril

Anbefalte innlegg

Gjest maiapril

''Nei, homo-teorien din (at jeg selv er homo) er vel en mer fristende tanke for deg. ;) – maiapril''

Ja, at du sannsynligvis fortrenger en homofil legning (og er i fornektelse) er åpenbart.

Hihihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 258
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    57

  • trollemor;o)

    11

  • Bookworm

    6

  • Katt-ja

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest maiapril

Takk Sør! Vi treffes antagelig i himmelen :-)

Det er ikke jeg som avgjør hvem som kommer til himmelen eller ikke. Men veien dit går iallefall gjennom tro på Jesus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg lærte ordet rævdilter av deg, togli.

''Tror jeg lærte ordet rævdilter av deg, togli. – maiapril''

Det ville vært mye mer nyttig hvis du lærte deg noen av toglis medmenneskelige holdninger.

Kan du lære det ene kan du lære det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Tror jeg lærte ordet rævdilter av deg, togli.

Hæ? Det er godt mulig, men da vil jeg gjerne se dokumentasjon - for jeg kan ikke huske jeg har brukt det om noen som er uenige med meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

Ja, da er jeg vel i samme bås som deg, da. Du er jo åpenbart psyk siden du reklamerer for det i nicket ditt. Huff, stakkars liten... Det kan ikke være godt å bli psyk av alt? Er det vel? ALT, altså. Da tenker jeg virkelig at du burde logge av nå sånn at du ikke blir enda psykere. Jeg er da nestekjærlig.

Jada, jeg er psykisk syk, men ikke lenger psyk av alt. Fordelen min er at jeg er klar over at jeg er psykisk syk og gjør noe med det, jobber med meg selv og bruker medisinene mine.

Du behøver ikke bekymre deg for meg :-) Jeg har det bare bra.

Men jeg tror ikke du har det så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det er ikke jeg som avgjør hvem som kommer til himmelen eller ikke. Men veien dit går iallefall gjennom tro på Jesus.

Da satser jeg på at min kristne homofile venn også kommer til himmelen :) En snillere og bedre mann enn ham kan man ikke finne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest maiapril

Jada, jeg er psykisk syk, men ikke lenger psyk av alt. Fordelen min er at jeg er klar over at jeg er psykisk syk og gjør noe med det, jobber med meg selv og bruker medisinene mine.

Du behøver ikke bekymre deg for meg :-) Jeg har det bare bra.

Men jeg tror ikke du har det så bra.

Så godt å høre at det går bedre med deg og at du nå har det bra.

Jeg sliter med en del, kan du si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sør! Vi treffes antagelig i himmelen :-)

Men hvis du og jeg er der, kan du være sikker på at Gud allerede har søkt politisk asyl "der nede"!

;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Men hvis du og jeg er der, kan du være sikker på at Gud allerede har søkt politisk asyl "der nede"!

;-)

Med vennlig hilsen

Hahahaha:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

Det er ikke jeg som avgjør hvem som kommer til himmelen eller ikke. Men veien dit går iallefall gjennom tro på Jesus.

Nei, for guds skyld, enda godt det ikke er du som bestemmer hvem som kommer til himmelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maiapril

Da satser jeg på at min kristne homofile venn også kommer til himmelen :) En snillere og bedre mann enn ham kan man ikke finne:)

Du kan også komme dit, vet du. Alle som tror, kan komme. Døren er åpen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Psyk av alt

Så godt å høre at det går bedre med deg og at du nå har det bra.

Jeg sliter med en del, kan du si.

Jøss. Er du ironisk, eller mener du det faktisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

Men hvis du og jeg er der, kan du være sikker på at Gud allerede har søkt politisk asyl "der nede"!

;-)

Med vennlig hilsen

Haha! Antageligvis! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Du kan også komme dit, vet du. Alle som tror, kan komme. Døren er åpen;)

Jeg er en tviler, men tipper jeg er god nok for himmelen siden jeg tror Gud tar inn alle som setter nestekjærligheten i høysetet og ikke dømmer andre mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maiapril

Jeg er en tviler, men tipper jeg er god nok for himmelen siden jeg tror Gud tar inn alle som setter nestekjærligheten i høysetet og ikke dømmer andre mennesker :)

Snakk med noen kristne venner, så kanskje du går over fra tvil til tro. Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JayceB

Jeg har sagt at homofili er perverst, ja. Det stemmer.

Du har sammenlignet min legning, homofili, med nekrofili og pedofili. Kom faen meg ikke å si du ikke har trakassert meg og andre homofile/lesbiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...