Gå til innhold

Er det ikke rart?


Gjest maiapril

Anbefalte innlegg

Gjest maiapril

Du har sammenlignet min legning, homofili, med nekrofili og pedofili. Kom faen meg ikke å si du ikke har trakassert meg og andre homofile/lesbiske.

Dere velger da selv om dere vil høre på det eller ikke. Jeg tar meg ikke nær av en en unge på en lekeplass roper "Tjukka" etter meg.

Tog du `an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 258
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    57

  • trollemor;o)

    11

  • Bookworm

    6

  • Katt-ja

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Psyk av alt

Jeg mener det. :)

Ja, da må jeg bare si takk for det. Selv om det står i stor kontrast ifh hvordan du har uttrykt deg i denne tråden.

Hvis du sliter med en del så er det ikke sikkert at det er så lurt å starte tråder som dette. Hvis du tåler det så er det helt greit, men det er en del indikasjoner på at du ikke tåler det så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JayceB

Huff, trist det selvsagt. Men ikke anklag meg for å være skyld i det.

Alle som tar livet sitt er selv ansvarlige.

Det er riktig, hvert menneske har sitt ansvar. Hvert menneske har og et ansvar om å ikke gjøre livet til andre så uholdbart og grusomt at selvmord blir eneste løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere velger da selv om dere vil høre på det eller ikke. Jeg tar meg ikke nær av en en unge på en lekeplass roper "Tjukka" etter meg.

Tog du `an?

''Dere velger da selv om dere vil høre på det eller ikke. Jeg tar meg ikke nær av en en unge på en lekeplass roper "Tjukka" etter meg.

Tog du `an? – maiapril''

Og du er kristen, sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maiapril

Det er riktig, hvert menneske har sitt ansvar. Hvert menneske har og et ansvar om å ikke gjøre livet til andre så uholdbart og grusomt at selvmord blir eneste løsning.

Ja, det er soleklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JayceB

Dere velger da selv om dere vil høre på det eller ikke. Jeg tar meg ikke nær av en en unge på en lekeplass roper "Tjukka" etter meg.

Tog du `an?

Jeg blir dårlig av innleggene dine. Jeg blir sint, skuffet, og jeg trodde faktisk jeg var kommet dit at jeg tålte mye motstand. Jeg blir så oppriktig lei meg for jeg har ikke valgt dette. Jeg har for faen ikke valgt dette. Likevel kaller du meg pervers, syk og alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest maiapril

Ja, da må jeg bare si takk for det. Selv om det står i stor kontrast ifh hvordan du har uttrykt deg i denne tråden.

Hvis du sliter med en del så er det ikke sikkert at det er så lurt å starte tråder som dette. Hvis du tåler det så er det helt greit, men det er en del indikasjoner på at du ikke tåler det så godt.

Jeg tåler det ikke godt, nei. Så veldig dumt av meg å hive meg utpå sånn. For jeg får jo aldri svømt i land igjen. Det er umattende! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir dårlig av innleggene dine. Jeg blir sint, skuffet, og jeg trodde faktisk jeg var kommet dit at jeg tålte mye motstand. Jeg blir så oppriktig lei meg for jeg har ikke valgt dette. Jeg har for faen ikke valgt dette. Likevel kaller du meg pervers, syk og alt annet.

Hei JayceB,

"maiapril" skriver nedenfor at h*n har røyket fleinsopp, og har alvorlige psykiske problemer. Det er selvsagt ingen som helst unnskyldning for det "maiapril" skriver, men det er verd å huske at vedkommende har ingen som helst injurierende effekt. Det er bare ralling, selv om det gjør vondt.

Vær sterk! Husk at de aller fleste støtter deg!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Snakk med noen kristne venner, så kanskje du går over fra tvil til tro. Lykke til! ;)

Tro meg - jeg bor i ei lita bygd med mange kristne, og har vokst opp med søndagsskole og barneforening, så jeg har nok fått masse påvirkning ;)

Jeg er imidlertid av den oppfatning at det faktisk ikke finnes den sjel her i verden som kjenner sannheten, så derfor er jeg en tviler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

''Det er selvsagt helt feil å sammenligne dette.... Synes du det hadde vært greit at jeg ble sett ned på/"pepet ut" fordi jeg var døv? Jeg er født døv, akkurat som homofile er født homofile....''

Nei, kjære deg. Jeg tror ikke at homofili er en funksjonshemning. Da ville det jo vært rart at Gud sa at de ikke kunne "arve Guds rike". Jeg tror derfor homofili er viljestyrt. Og da er det vel enklere å forstå at jeg synes homofili er perverst og en synd. ;)

Men tar jeg feil, og at det er en funksjonshemning, så skal de selvsagt ikke diskrimineres eller bli kalt stygge ting. For da er det jo utenfor viljens styring, og noe en ikke kan noe for.

Hjelpes.....!!!! jeg er også kristen, men jeg har ikke slike horible meninger som du...

Tror du virkelig homofili er viljestyrt? tror du det når du vet at mange har tatt sitt eget liv fordi de ikke orket å stå imot alt som har vært (og er ) av fordommer oppigjennom tidene?

Jeg syns egentlig ikke det er så rart at mange kristne bir pepet ut, særlig når det finnes kristne som har slike holdninger som du har. Skjerpings!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maiapril

Jeg blir dårlig av innleggene dine. Jeg blir sint, skuffet, og jeg trodde faktisk jeg var kommet dit at jeg tålte mye motstand. Jeg blir så oppriktig lei meg for jeg har ikke valgt dette. Jeg har for faen ikke valgt dette. Likevel kaller du meg pervers, syk og alt annet.

Det er ille hvis jeg har forårsaket det. Men velg hvem du vil høre på. Hold deg til dem som du synes og mener er bra for deg å høre på. Drit i meg, jeg er bare en helt vanlig nett-debattant. Vel, ikke helt vanlig da, siden jeg er ganske hatet her inne. Ikke noen god følelse det heller.

Men drit i meg og hva jeg skriver. Min mening er da bare et dråpe i havet, og er ikke mer viktig en andres meninger. Ingen vits i å henge seg opp i det. Ok? Klem hvis du vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

Jeg blir dårlig av innleggene dine. Jeg blir sint, skuffet, og jeg trodde faktisk jeg var kommet dit at jeg tålte mye motstand. Jeg blir så oppriktig lei meg for jeg har ikke valgt dette. Jeg har for faen ikke valgt dette. Likevel kaller du meg pervers, syk og alt annet.

Dette er forhåpentligvis svært sjeldne holdninger. Men jeg skjønner meget godt at du reagerer og får alle de følelsene du beskriver.

Det er utrolig mange fler, de aller, aller fleste, som mener det totalt motsatte av hva maiapril gulper opp.

Og jeg tror du vet det, men du har all rett til å reagere og jeg er glad for at du gjør det, selv om du får flåsete svar tilbake.

Som du ser i den lange tråden, hun er alene om meningeneog holdningene sine.

Klem (selv om jeg ikke er kristen!!!!) til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk med noen kristne venner, så kanskje du går over fra tvil til tro. Lykke til! ;)

Du har vel "kurert" de fleste som leser denne tråden for en hvilken som helst lyst til å bli kristen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Dere velger da selv om dere vil høre på det eller ikke. Jeg tar meg ikke nær av en en unge på en lekeplass roper "Tjukka" etter meg.

Tog du `an?

nei, dette blir for dumt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg blir dårlig av innleggene dine. Jeg blir sint, skuffet, og jeg trodde faktisk jeg var kommet dit at jeg tålte mye motstand. Jeg blir så oppriktig lei meg for jeg har ikke valgt dette. Jeg har for faen ikke valgt dette. Likevel kaller du meg pervers, syk og alt annet.

Du er verken pervers eller syk - lov meg å aldri tro noe annet!!!

Vær tro mot deg selv og dine følelser, og vit at de aller fleste støtter deg og ønsker deg alt godt i livet. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ille hvis jeg har forårsaket det. Men velg hvem du vil høre på. Hold deg til dem som du synes og mener er bra for deg å høre på. Drit i meg, jeg er bare en helt vanlig nett-debattant. Vel, ikke helt vanlig da, siden jeg er ganske hatet her inne. Ikke noen god følelse det heller.

Men drit i meg og hva jeg skriver. Min mening er da bare et dråpe i havet, og er ikke mer viktig en andres meninger. Ingen vits i å henge seg opp i det. Ok? Klem hvis du vil ha

Slutt med ansvarsfraskrivelsen din.

Du er ansvarlig for det du skriver. Og det hatet du sprer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Jeg blir dårlig av innleggene dine. Jeg blir sint, skuffet, og jeg trodde faktisk jeg var kommet dit at jeg tålte mye motstand. Jeg blir så oppriktig lei meg for jeg har ikke valgt dette. Jeg har for faen ikke valgt dette. Likevel kaller du meg pervers, syk og alt annet.

Jeg håper ikke at du tror at alle kristne/troende har en slik holdning til homofile som maiapril har!!!!! Dette er ekstremt og helt forkastelig! Jeg skjønner godt at vi som kalle oss kristne blir pepet ut om dette er holdninger vi blir forbundet med.

Jeg gjentar, jeg har ikke slike holdninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JayceB

Det er ille hvis jeg har forårsaket det. Men velg hvem du vil høre på. Hold deg til dem som du synes og mener er bra for deg å høre på. Drit i meg, jeg er bare en helt vanlig nett-debattant. Vel, ikke helt vanlig da, siden jeg er ganske hatet her inne. Ikke noen god følelse det heller.

Men drit i meg og hva jeg skriver. Min mening er da bare et dråpe i havet, og er ikke mer viktig en andres meninger. Ingen vits i å henge seg opp i det. Ok? Klem hvis du vil ha

Drit i hvem jeg vil høre på? Er du ved dine fulle fem elller?

''Min mening er da bare et dråpe i havet, og er ikke mer viktig en andres meninger. Ingen vits i å henge seg opp i det. '' Tror du at du er alene om å mene det du mener? I såfall hadde det ikke vært noe problem men du er èn av mange, heldigvis ikke her inne. Ditt syn og dine meninger, selv om du forsøker å uskyldiggjøre det ved å si du "hater synden men elsker synderen" er beint frem latterlig måte å fortsette trakasseringen. Du trenger overhodet ikke like homofile men du får nå for faen oppføre deg og ikke sammenligne det med pedofili. Er du i det hele tatt klar over hva pedofili er??

Jeg ble født homofil. Det har aldri vært et valg for meg. Det er slik jeg er. Hver dag, om jeg er riktig heldig, møter jeg slike som deg. Dere forpester, forsurer, ikke ved å diskutere sakelig men ved å sammenligne min legning med alt som kan krype å gå av dritt. Overgrep, pedofili, nekrofili, you name it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Det er ille hvis jeg har forårsaket det. Men velg hvem du vil høre på. Hold deg til dem som du synes og mener er bra for deg å høre på. Drit i meg, jeg er bare en helt vanlig nett-debattant. Vel, ikke helt vanlig da, siden jeg er ganske hatet her inne. Ikke noen god følelse det heller.

Men drit i meg og hva jeg skriver. Min mening er da bare et dråpe i havet, og er ikke mer viktig en andres meninger. Ingen vits i å henge seg opp i det. Ok? Klem hvis du vil ha

Men du, helt ærlig... Jeg vet ikke om du har barn, men la oss si at du får et barn. Dette barnet viser seg å være homofil. Hva gjør du da? Avviser ham/henne? Forteller ham/henne hvordan du ser på homofili?

Jeg syns du skal kvitte deg med dine gammeldagse holdninger og bli litt mer åpen for det som er fremmed for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...