Gå til innhold

Da fikk vi en diagnose...


Rhea Silvia

Anbefalte innlegg

Etter et par år med utredninger og mange spørsmål og få svar, ble det endelig oppdaget hva som har plaget gutten: Han har sår, mange faktisk, i magesekken!

Er ikke lenge siden legen sa at han var nokså sikker på at magesår var det ikke!!!! Det er visst sjelden hos barn...

Gutten er glad og fornøyd, mor er bekymra. Symptombehandling har starta umiddelbart, mens jakten på årsaken pågår for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig med svar!

Verste som finnes er å gå i uvisse...

Håper de finner ut mer når de følger dette sporet, fant de det ut på gastroskopi?

Ja, og jeg tror nok ingen hadde forventet å finne så mange sår.... det er ikke mange mnd siden en lege mente at magesår, nei det var han sikker på at det ikke var! Barn fikk jo ikke det....

Men jeg er veldig glad for at legen bestemte seg for å ta gastroskopi, Godt for gutten også å få vite at det han har kjent på de siste årene, faktisk ikke er innbildning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest nødvendig onde

Ja, og jeg tror nok ingen hadde forventet å finne så mange sår.... det er ikke mange mnd siden en lege mente at magesår, nei det var han sikker på at det ikke var! Barn fikk jo ikke det....

Men jeg er veldig glad for at legen bestemte seg for å ta gastroskopi, Godt for gutten også å få vite at det han har kjent på de siste årene, faktisk ikke er innbildning!

Kan jeg få spørre, hvordan opplevde gutten det å få gastroskopi? Fikk han noe døsighetsmidler el.l.?

Hilsen en som gruer veldig for sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få spørre, hvordan opplevde gutten det å få gastroskopi? Fikk han noe døsighetsmidler el.l.?

Hilsen en som gruer veldig for sånt.

''Kan jeg få spørre, hvordan opplevde gutten det å få gastroskopi? Fikk han noe døsighetsmidler el.l.?''

Jeg er ikke Rhea Silvia, men kan gi deg min erfaring.