Gå til innhold

Har jeg gjort rett?


Gjest barna blir store

Anbefalte innlegg

Gjest barna blir store

Jeg har en datter på snart 13 år som fortalte meg at hennes seksuelle lyst var tent og at hun brukte ymsse ting vi hadde hjemme for å tilfredsstille seg selv.

Med tanke på bakterier osv.... Jeg valget å kjøpe en liten ting til henne som hjelpemiddel. Jeg har sagt til henne at hun skal vaske den etter bruk.

Var dette feil av meg? Jeg følte meg glad for at jenta har så stor tillitt til meg at hun forteller. Er jeg helt på jordet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det ikke feil :-) Du har gjort mye rett når din datter forteller deg om dette, hun viser deg åpenhet og tillit. Lyst og drifter er noe vi alle har, din datter lærer kroppen sin å kjenne og kan få langt bedre sexuelle opplevelser når den tid kommer enn den gjengse jenta.. nettopp pga dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det du gjorde var ganske søtt. Jeg er en 13 år gammel jente og jeg skulle ønske jeg hadde hatt så stor tillit til min mor at jeg kunne ha sagt det. Det du gjorde var ikke noe feil med, sånn jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...