Gå til innhold

I kveld, på St.Hansaften...


laban

Anbefalte innlegg

...som altså er en av årets aller lyseste dager, har jeg hjulpet junior (14) med å pakke.  I bagasjen inngår bl.a. ulltøy, votter, alpinbukse, varme (men kule) gensere, twintip-ski og staver.  Herlighet, så glad jeg er for at det ikke er jeg som skal av gårde til snøen!

 

Jeg vet han ikke er alene - fra mange deler av landet går det nå busser med ungdom til Stryn, Folgefonn, Juvass og hvor de nå finner disse breene med angivelig fine forhold for ski- og brettkjøring. For all del, det er bedre enn å sløve hjemme.  Jeg synes selv det er greit med skiturer (helst på bortoverski) om vinteren, men i juni?  Ellers takk!  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...som altså er en av årets aller lyseste dager, har jeg hjulpet junior (14) med å pakke.  I bagasjen inngår bl.a. ulltøy, votter, alpinbukse, varme (men kule) gensere, twintip-ski og staver.  Herlighet, så glad jeg er for at det ikke er jeg som skal av gårde til snøen!

 

Jeg vet han ikke er alene - fra mange deler av landet går det nå busser med ungdom til Stryn, Folgefonn, Juvass og hvor de nå finner disse breene med angivelig fine forhold for ski- og brettkjøring. For all del, det er bedre enn å sløve hjemme.  Jeg synes selv det er greit med skiturer (helst på bortoverski) om vinteren, men i juni?  Ellers takk!  

Nevøen min gjorde det samme for noen somre siden. De hadde det kjempegøy, selv om det viste seg at gutter tydeligvis har litt varierende ferdigheter i å re opp senger ol. Nevøen min fortalte at de andre han delte hytte med bare la laken og dynetrekk løst på senga, da de ikke visste hvordan man tok på et dynetrekk. Et par av dem lot også være å dusje hele uka ;-) Men de kjørte masse på ski og han kom hjem stolt som en hane med en mobiltelefon han hadde vunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevøen min gjorde det samme for noen somre siden. De hadde det kjempegøy, selv om det viste seg at gutter tydeligvis har litt varierende ferdigheter i å re opp senger ol. Nevøen min fortalte at de andre han delte hytte med bare la laken og dynetrekk løst på senga, da de ikke visste hvordan man tok på et dynetrekk. Et par av dem lot også være å dusje hele uka ;-) Men de kjørte masse på ski og han kom hjem stolt som en hane med en mobiltelefon han hadde vunnet.

Han var der i fjor også, så han vet litt om hva han går til.  Vi har valgt sovepose for enkelthets skyld.  Men etter bl.a. leirskole kan han faktisk legge på sengetøy ;)

 

I fjor kom bagasjen nokså - eh - usortert hjem, dvs. det var vanskelig å finne ut om noe var ubrukt.  Men en fordel ved skisamlinger nå, er at jeg kan bruke flere måneder på å vaske antrekkene.  De skal ikke være klare til neste trening om etpar dager...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så gøy! Sikker på han vil stortrives! :)

Men jeg er som deg - jammen glad det ikke er meg! :-)

Riktignok dro jeg på ullstilongs under sommerkjolen jeg hadde på meg på utendørs grillfest i går når det le litt utpå, men likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...