Gå til innhold

Morsomt for deg som har iphone :-)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Madelenemie

Hei!

 

 

Takk for tips dette var nytt for meg :-)

 

Jeg har Iphone 4, skal kjøpe linsene, lurer på hvor nært de kan zoome.

 

Forresten syns jeg det er plundrete å skifte linser på kamera i regn.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei!

 

 

Takk for tips dette var nytt for meg :-)

 

Jeg har Iphone 4, skal kjøpe linsene, lurer på hvor nært de kan zoome.

 

Forresten syns jeg det er plundrete å skifte linser på kamera i regn.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Hei!

Det høres ut som som om de kan zoome svært nært :)

Så du hva en av brukerne på kommentarfeltet fra den ene linken skrev her om Olloclip 3 in 1

til  iPhone 4:

"Sven h. Ottem · for 63 uker siden

Kjøpte min Olloclip 3 in 1 for en snau måned siden, jeg har en iPhone 4..Under testing valgte jeg å gå svært grundig til verks. Gjennom en hel dag i Londons gater jobbet jeg meg gjennom objektivets hele spekter. Motivene var i hovedsak arkitektur, samt svært små detaljer i diverse strukturer og stofflighet .

MEKTIG IMPONERT !

Optisk sett en fantastisk kvalitet på denne lille dingsen, og da eksepsjonelt med tanke på prisen. Et lite drawback på min Olloclip iallefall, er at den er litt slerkete. Løste dette enkelt med en liten teipbit på telefonen. Det satt da godt, OG, Olloclip`en ble god og tight mot objektivet på kameraet. Ble faktisk ytterligere en liten synbar optisk forbedring.

Har sett at visse leverandører sier at den ikke er egnet til iPhone 4S, da denne er noe tynnere. Sett på teip , problem solved !!

Jeg oppbevarer dingsen i en god gammeldags filmboks, alltid i lomma... Har nå verdens minste kamerabag..

Har solgt kompaktkameraet mitt !"(http://www.tu.no/tester/2012/02/08/test-olloclip-objektiv-til-iphone-4)

 

Anonymous poster hash: 0f47e...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!Det høres ut som som om de kan zoome svært nært :)Så du hva en av brukerne på kommentarfeltet fra den ene linken skrev her om Olloclip 3 in 1til  iPhone 4:"Sven h. Ottem · for 63 uker sidenKjøpte min Olloclip 3 in 1 for en snau måned siden, jeg har en iPhone 4..Under testing valgte jeg å gå svært grundig til verks. Gjennom en hel dag i Londons gater jobbet jeg meg gjennom objektivets hele spekter. Motivene var i hovedsak arkitektur, samt svært små detaljer i diverse strukturer og stofflighet .MEKTIG IMPONERT !Optisk sett en fantastisk kvalitet på denne lille dingsen, og da eksepsjonelt med tanke på prisen. Et lite drawback på min Olloclip iallefall, er at den er litt slerkete. Løste dette enkelt med en liten teipbit på telefonen. Det satt da godt, OG, Olloclip`en ble god og tight mot objektivet på kameraet. Ble faktisk ytterligere en liten synbar optisk forbedring.Har sett at visse leverandører sier at den ikke er egnet til iPhone 4S, da denne er noe tynnere. Sett på teip , problem solved !!Jeg oppbevarer dingsen i en god gammeldags filmboks, alltid i lomma... Har nå verdens minste kamerabag..Har solgt kompaktkameraet mitt !"(http://www.tu.no/tester/2012/02/08/test-olloclip-objektiv-til-iphone-4Anonymous poster hash: 0f47e...acc

Hei!

Jeg leste det :-) og ble begeistret :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Wow - kult! Takk for tips:)

Hei!

Jeg har skrevet dette på ønskelisten min:-)

Deilig når teknikk er lite hendig og lett å ha med over alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...