Gå til innhold

Arbeidsuke 9. klasse- jobbsøknad- svar


MHC

Anbefalte innlegg

Vår håpefulle har søkt skriftlig om å få jobbe på et veterinærkontor i arbeidsuken de skal ha sent i høst. Har snakket med dem tidligere, og fikk beskjed om å søke når hun visste når de skulle ha arbeidsuken.

Hun leverte skriftlig søknad i resepsjonen- vedkommende som tok imot konvolutten sa at hun var rett person- så antar at den havnet i riktig bunke omgående.

Dette er nå over to uker siden, og vi har ikke hørt noen ting. Opplyste både egen + min mailadresse + telefonnumre.

 

Hvor lenge er det normalt å måtte vente på en tilbakemelding? Jeg vil nødig gjøre meg upopulær ved å ringe og mase........

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår håpefulle har søkt skriftlig om å få jobbe på et veterinærkontor i arbeidsuken de skal ha sent i høst. Har snakket med dem tidligere, og fikk beskjed om å søke når hun visste når de skulle ha arbeidsuken.

Hun leverte skriftlig søknad i resepsjonen- vedkommende som tok imot konvolutten sa at hun var rett person- så antar at den havnet i riktig bunke omgående.

Dette er nå over to uker siden, og vi har ikke hørt noen ting. Opplyste både egen + min mailadresse + telefonnumre.

 

Hvor lenge er det normalt å måtte vente på en tilbakemelding? Jeg vil nødig gjøre meg upopulær ved å ringe og mase........

Jeg vil råde deg til ringe slik karamellis skriver. Vi får mange søknader på jobben min, og vi rekker ikke å lese halvparten. Så jeg ville stått på om jeg var deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...