Gå til innhold

Ømme bryster


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 18 år, som sliter mye med ømme bryster. Det er forskjellig fra dag til dag hvor ømme de er, men de er alltid ømme. Noen ganger er det så vondt at jeg ikke får ligget på magen. Hva er grunnen til dette? Det er jo ingen pause på det. Bør jeg gå til legen?

Anonymous poster hash: 7f9a1...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hatt det lenge? Hvis det ikke er noe du pleier å ha i forbindelse med eggløsning/mensen, så kan det være et tegn på at du er gravid... Jeg var aldri plaget med ømme bryster i forbindelse med syklusen, før jeg ble gravid. Etter det kan det hende jeg får veldig såre/ømme bryster, gjerne i forbindelse med eggløsning, uten at jeg er gravid. Ellers, så vet jeg ikke hvordan du er utviklet, sånn pubertetsmessig...? De er jo gjerne ømme i forbindelse med puberteten også og brystene kan faktisk være ferdig vokst når du først er i starten av tyveårene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...