Gå til innhold

Vondt i brystet


ChristianBL

Anbefalte innlegg

ChristianBL

Hei, jeg er en gutt på tretten år som har kronisk utmattelses syndrom(ikke at det har noe med saken å gjøre) Vel så lenge jeg kan huske har jeg hatt vondt i brystet/hjertet, men det som har vært rart er at det er veldig sjeldent at det skjer. Det kommer plutselig. det kan var alt fra ti minutter til flere dager. man det har alltid forsvunnet igjen og ikke kommet tilbake før kanskje et halvt år senere. (ta eller gi) Idag fikk jeg det igjen. En slags pumpende brennende smerte i brystet, jeg blir veldig sliten av det så jeg gikk å la meg en stund. Etter cirka en halvtime var det nesten borte. Jeg googlet det men jeg fant ingenting bortsett fra vanlige hjerte/brystsmerte sykdommer/tilstander men ingenting hadde der uregelmessige smertende jeg hadde. Så jeg vet at det er vanskelig men vis noen her har en ide om hva det kan være ville jeg bli glad. jeg vet ikke om det kan ha noen konsekvenser mot helsen min etc. Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har du vurdert å spørre legen? Har du sagt fra til foreldrene dine? Som du sier, mest sannsynlig er det ingenting, men det hender jo folk har hjertefeil som er vanskelige å oppdage, og som kanskje bør sjekkes i tilfelle det er noe som kan bli mer alvorlig en dag?



Anonymous poster hash: 626b0...14a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...