Gå til innhold

Nok er nok - hjelp


 cilie

Anbefalte innlegg

Jeg er seff sinnsykt glad i han og klarer ikke se for meg at han ikke skal være der.

Men må virke weird utenfra...

Definitivt. Du har bare ett liv.

Har hatt vonde følelser ved alle avslutninger av forhold, og til en viss grad tvilholdt på det som var bra (det er alltid noe!). Men heldigvis har jeg skjønt at det er lurere å gå videre enn å dvele ved det som var/kunne vørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  •  cilie

    44

  • påskelilje

    18

  • frosken

    11

  • Bella Dotte

    8

Definitivt. Du har bare ett liv.Har hatt vonde følelser ved alle avslutninger av forhold, og til en viss grad tvilholdt på det som var bra (det er alltid noe!). Men heldigvis har jeg skjønt at det er lurere å gå videre enn å dvele ved det som var/kunne vørt.

Jeg ønsker egentlig ikke diskutere forholdet i detalj her. Men - Jeg har i alle fall i hele 2014 jobbet for å få det til å fungere. Det er han som er vinglepetter nå. Mtp han andre og følelsene mine, så er det kanskje ikke så rart at dette har tatt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke tanken på å begynne på nytt eller å være alene. Men det barnepresset som er nå, er heller ikke levelig...

Hvilket barnepress? Du gjentar jo stadig at du ikke har lyst på barn. Om andre går rundt og forventer at dere skal få barn er det deres problem.

 

Og du vet utmerket godt at en fin ferie overhodet ikke gjør opp for et vaklende og til tider dårlig forhold de resterende 50 ukene i året.

 

Weird ja. Og tafatt, stakkarslig og fullstendig hjelpeløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket barnepress? Du gjentar jo stadig at du ikke har lyst på barn. Om andre går rundt og forventer at dere skal få barn er det deres problem.

 

Og du vet utmerket godt at en fin ferie overhodet ikke gjør opp for et vaklende og til tider dårlig forhold de resterende 50 ukene i året.

 

Weird ja. Og tafatt, stakkarslig og fullstendig hjelpeløst.

Han vil ha barn NÅ.

Husk da dere, at jeg ikke kan skrive alle nyanser her - men problemer i heimen blir tidvis en forklaring på en del ting jeg sliter m i dagliglivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ha barn NÅ.

Husk da dere, at jeg ikke kan skrive alle nyanser her - men problemer i heimen blir tidvis en forklaring på en del ting jeg sliter m i dagliglivet.

Og du vil ikke ha barn. Da får han finne seg en dame som vil ha barn. Det er faktisk ikke så vanskelig, om barneønsket hos ham er høyt nok så er han villig til å gå fra deg for å få det. Men han tør ikke han heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du vil ikke ha barn. Da får han finne seg en dame som vil ha barn. Det er faktisk ikke så vanskelig, om barneønsket hos ham er høyt nok så er han villig til å gå fra deg for å få det. Men han tør ikke han heller.

Ja, han må jo ta det valget. Så håper jeg at lysten kommer asap.

Jeg vet ikke hvor det at vi ikke "tør " stammer fra da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han må jo ta det valget. Så håper jeg at lysten kommer asap.

Jeg vet ikke hvor det at vi ikke "tør " stammer fra da...

Dere har jo vaklet og vaklet frem og tilbake begge to i flere år - det virker som om ingen av dere tør ta steget ut og gå videre i livet uten den andre samtidig som det ikke virker som om dere klarer å leve godt sammen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo vaklet og vaklet frem og tilbake begge to i flere år - det virker som om ingen av dere tør ta steget ut og gå videre i livet uten den andre samtidig som det ikke virker som om dere klarer å leve godt sammen heller.

Joda, ser den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble du skuffa ? Hva er greia med tax-free varer ? Hva savnet du ? Var det det at du synes tax-free varer er noe som hører med eller hadde du lyst på noe ? Du skal jo slanke deg, så du burde være fornøyd :-)

Jada, sånn rasjonelt sett var jeg jo fornøyd med at vi ikke fikk flere fristelser i hus ;-)

 

Ikke-rasjonelt sett, synes jeg det hører med en stor Toblerone (som vi aldri kjøper andre ganger enn på tax-free), en stor pose med søt lakris og vinkvoten (vi drikker jo litt vin uansett, og det er billigere å kjøpe på båten) - altså penger spart når det er snakk om vinen.

 

Men ikke noe jeg tenker særlig over dagen etter altså - bare akkurat da han kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så la oss gjennomføre :)

Yes!

 

Spiste ikke lørdagsgodt i helga. Hadde et vanvittig godtesug på fredag (kjørte mange timer i bil), men klarte å holde meg unna det jeg hadde mest lyst på (youghurtnøtter og søt lakris). Måtte kjøpe noe for ikke å sovne da jeg kjørte fredag, men kjøpte da en iskaffe (som jeg vet er søt, men måtte rett og slett ha noe sukker i kroppen), og en pakke sukkerfri pastiller. Spiste en gresk youghurt naturell som mellommåltid lørdag - kjempegodt!

 

Vi gikk søndagstur i går med jentene, og det var deilig å være ute :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes!

 

Spiste ikke lørdagsgodt i helga. Hadde et vanvittig godtesug på fredag (kjørte mange timer i bil), men klarte å holde meg unna det jeg hadde mest lyst på (youghurtnøtter og søt lakris). Måtte kjøpe noe for ikke å sovne da jeg kjørte fredag, men kjøpte da en iskaffe (som jeg vet er søt, men måtte rett og slett ha noe sukker i kroppen), og en pakke sukkerfri pastiller. Spiste en gresk youghurt naturell som mellommåltid lørdag - kjempegodt!

 

Vi gikk søndagstur i går med jentene, og det var deilig å være ute :-)

Så bra! Ja, nå er jeg i gang også! Null godteri, kaker, is ol fram til høstferien og hvis det går plettfritt, skal jeg belønne meg m noe - ja, ikke mat altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Ja, nå er jeg i gang også! Null godteri, kaker, is ol fram til høstferien og hvis det går plettfritt, skal jeg belønne meg m noe - ja, ikke mat altså ;)

 

Jeg har faktisk gått ned ca en kilo på ei uke nå, etter at jeg kuttet ut godteri og chips til hverdags (var i en 40 års dag på lørdag, så da drakk jeg vin og spiste mye god mat) :-)

 

Og i går kveld var mannen og jeg og trente sammen en time. Kjempegøy! Har veldig lyst til at vi skal gjøre det sammen et par ganger i uka - får litt tid sammen bare vi to, både den timen treningen varer + til og fra i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk gått ned ca en kilo på ei uke nå, etter at jeg kuttet ut godteri og chips til hverdags (var i en 40 års dag på lørdag, så da drakk jeg vin og spiste mye god mat) :-)

 

Og i går kveld var mannen og jeg og trente sammen en time. Kjempegøy! Har veldig lyst til at vi skal gjøre det sammen et par ganger i uka - får litt tid sammen bare vi to, både den timen treningen varer + til og fra i bilen.

Så fint :) Det er lettere når dere er sammen om det.

Jeg har hatt to økter i skogen, deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips akkurat nå er meget ubehagelig, men akk så virksom - dra til noen på middag, bli matforgiftet, bruk hele natten (8-9 timer) på å veksle mellom å sitte på do og å ligge på tvers i senga med hodet i en balje og spy. Vips! 1,6 kg borte på ett døgn.  :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips akkurat nå er meget ubehagelig, men akk så virksom - dra til noen på middag, bli matforgiftet, bruk hele natten (8-9 timer) på å veksle mellom å sitte på do og å ligge på tvers i senga med hodet i en balje og spy. Vips! 1,6 kg borte på ett døgn.  :wacko:

Uff - ikke noe greit. Vet at det er veldig effektivt på vekta, men ikke særlig behagelig.

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips akkurat nå er meget ubehagelig, men akk så virksom - dra til noen på middag, bli matforgiftet, bruk hele natten (8-9 timer) på å veksle mellom å sitte på do og å ligge på tvers i senga med hodet i en balje og spy. Vips! 1,6 kg borte på ett døgn.  :wacko:

Huff, høres ikke deilig ut nei, god bedring!

Men som du sikkert er klar over medfører ikke en slik sjau en reell vektnedgang på 1,6 kg., det er først og fremst vann fra kroppen som er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, høres ikke deilig ut nei, god bedring!

Men som du sikkert er klar over medfører ikke en slik sjau en reell vektnedgang på 1,6 kg., det er først og fremst vann fra kroppen som er borte.

Vann og tarminnhold. Urk. Jeg var tom fra magesekken og ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...