Gå til innhold

Nok er nok - hjelp


 cilie

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel

Vil man bli slankere må man først og fremst legge om kostholdet.

Anonymous poster hash: 29dd3...409

I teorien, ja, men hvem vil vel ha en utsultet kropp uten muskler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  •  cilie

    44

  • påskelilje

    18

  • frosken

    11

  • Bella Dotte

    8

Jeg har aldri før klart å gå ned i vekt, annet enn 4 kg de 4 månedene før sommerferien. Deretter har jeg gått opp alt sammen og en kilo til. Sånn har det holdt på i flere år. I februar så jeg ingen løsning på vektøkningen, og begynte å bli bitelitt desperat. Ikke fordi jeg var veldig overvektig, men fordi jeg så at jeg var på vei dit, og ville hindre det.

 

Jeg pleier å linke til en dokumentar når jeg svarer på innlegg her, kanskje har du sett den før eller testet opplegget - jeg har ikke lest alle svarene dine. 

 

Men bruk 58 minutter på denne dokumentaren og test det noen uker. Jeg gikk ned 14 kg fra februar til juni, og har aldri vært slankere eller i bedre form. Og jeg trenger ikke lenger bekymre meg for å mangle kontroll over vekten - jeg har full kontroll!  I en alder av straks 37. 

 

Journalisten i programmet er også lege. Link: http://www.dailymotion.com/video/xvdbtt_eat-fast-live-longer-hd_shortfilms

Endret av Magda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt en del på nettet om informasjon om trening. Jeg vil ha effektiv trening og har kommet frem til at man skal satse på styrketrening for å forme kroppen. Det hjelper også mot cellulitter og gir etterforbrenning opp 24 timer etter økten. Anna Anka trener mest styrke og hun er jo slank og er personlig trener så hun burde vite hva hun snakker om. Det står flere artikler på nettet om at man bør ta kondisjonsøkten etter styrkeøkten for å bli slankere. Det står også at man bør satse på styrketrening ved slanking. Det er også lettere å begynne med styrketrening når man begynner å trene eller hvis man er overvektig, noe som jeg er. Man blir ikke like lei og sliten av det som kondisjonstrening.

Ja, har som regel blitt styrke bare 1 gang per uke - og null i hele sommer - så må prøve å få til 2 ganger framover. Jeg liker best kondisjon ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri før klart å gå ned i vekt, annet enn 4 kg de 4 månedene før sommerferien. Deretter har jeg gått opp alt sammen og en kilo til. Sånn har det holdt på i flere år. I februar så jeg ingen løsning på vektøkningen, og begynte å bli bitelitt desperat. Ikke fordi jeg var veldig overvektig, men fordi jeg så at jeg var på vei dit, og ville hindre det.

 

Jeg pleier å linke til en dokumentar når jeg svarer på innlegg her, kanskje har du sett den før eller testet opplegget - jeg har ikke lest alle svarene dine. 

 

Men bruk 58 minutter på denne dokumentaren og test det noen uker. Jeg gikk ned 14 kg fra februar til juni, og har aldri vært slankere eller i bedre form. Og jeg trenger ikke lenger bekymre meg for å mangle kontroll over vekten - jeg har full kontroll!  I en alder av straks 37. 

 

Journalisten i programmet er også lege. Link: http://www.dailymotion.com/video/xvdbtt_eat-fast-live-longer-hd_shortfilms

Bra jobbet! - Skal sjekkes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har som regel blitt styrke bare 1 gang per uke - og null i hele sommer - så må prøve å få til 2 ganger framover. Jeg liker best kondisjon ute.

Det beste er visst å ta kondisjonsøktene og styrkeøktene hver for seg på forskjellige dager. Dette skal jeg prøve ut. Spis magert pålegg på grovt brød med grønnsaker og oppskårete gulrøtter eller små tomater som snacks foran tven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal jeg prøve ut. Spis magert pålegg på grovt brød med grønnsaker og oppskårete gulrøtter eller små tomater som snacks foran tven.

 

Eller du kan spise mat. Gjerne som måltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...