Gå til innhold

Hvor mye har du på brukskonto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som en oppfølgning til gårsdagens diskusjon om det er flaut å være blakk: Hvor mye penger har du på brukskonto nå i dag? Og hvor mye kontanter har du i lommeboken?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• slabbedask

30

• AnonymBruker

27

• Madelenemie

23

• Nicklusheletida

14

Skrevet

18 000 på brukskontoen, 3 kroner i lommeboka.

Anonymous poster hash: 3bbb3...289
Skrevet

Som en oppfølgning til gårsdagens diskusjon om det er flaut å være blakk: Hvor mye penger har du på brukskonto nå i dag? Og hvor mye kontanter har du i lommeboken?

22.000 på brukskonto, 2.000 i kontanter

Anonymous poster hash: 8f0e1...864

Skrevet

3500 på brukskonto, 36 000 kr på regningskonto og 50 kr i kontanter.

Anonymous poster hash: 90c7f...d60

Gjest gjesteleser
Skrevet

Akkurat nok til å betale regningene som skal ut i morgen.

Skrevet

1500 brukskonto 200 kontanter

Skrevet

100 kr på brukskonto

6000 på sparekonto

100 kr i lommebok

Anonymous poster hash: c3ee8...5ed

Skrevet

Meningsløst spørsmål. Det varierer mye mellom når penger kommer inn og dagen før penger kommer inn.

Anonymous poster hash: 12202...7a1
Skrevet

Varierer jo etter hvor lenge etter lønningsdato. Har alle rekninger til forfall på lønningsdato, full kontroll. Nå har jeg 2200 kr på brukskonto, 8000 kr på sparekonto og 400 kr i kontantaer. 14 dager til lønning. Ikke rik på penger, men greier meg likevel.

Anonymous poster hash: ef311...176

Skrevet

Har ikke tallene i hodet og det er egentlig ikke så interessant heller. Det er 7 dager siden lønning og om 11-12 dager går det ut ca. 7000,- til boliglån og husleie, men jeg vet jeg har så jeg klarer meg godt til neste lønning. :) Sparekontoen inneholder vel ca. 27.000,-, men siden jeg har konfirmant som er lovt bunad neste vår får pengene bein å gå på (jeg skal betale halve da). Lommeboka inneholder ca. 150,- tror jeg, men det hører sjeldenhetene til, har som regel fint lite der.

Setter over ca. 6000,- til regningskontoen + 2-2500,- på sparekontoen rett etter lønning hver mnd, boliglån og husleie går ut fra brukskontoen. Funker fint for meg.

Skrevet

Jeg har ikke så mye på kontoen tilknyttet debet- og VISA-kort. Har det på en annen. Fordi jeg er lur!

Skrevet

70.000 og 230 kroner i lommeboka.

Anonymous poster hash: 25a8a...b5d
Skrevet

Nøyaktig 57182 kr og 77 øre. Ca 650 i lommeboka.

Skrevet

Går vel glipp av en del rentekroner når man sitter med så mye cash i brukskontoen med mindre man har en snill bank. Men går det 50k ut og inn på en måned får man ikke gjort så mye med det

Skrevet

Pr i dag ca 40.000 på brukskonto, 200 i lommeboka og ca 400.000 på sparekonto.

Anonymous poster hash: 21c2a...2d5
Skrevet

Fikk lønn og barnebidrag i dag og i morgen går det ut masse trekk, bla boliglån og faste avsetninger til regningskonto og bufferkonto, så jammen tilfeldig hvor mye jeg har der inne til enhver tid. :)

Skrevet

Men går det 50k ut og inn på en måned får man ikke gjort så mye med det

Det gjør det dessverre ikke...

Skrevet

Rikinger! ;-)

Hakke så mye å bruke penger vet du.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...