Gå til innhold

Hvor mye har du på brukskonto?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• slabbedask

30

• AnonymBruker

27

• Madelenemie

23

• Nicklusheletida

14

Som en oppfølgning til gårsdagens diskusjon om det er flaut å være blakk: Hvor mye penger har du på brukskonto nå i dag? Og hvor mye kontanter har du i lommeboken?

22.000 på brukskonto, 2.000 i kontanter

Anonymous poster hash: 8f0e1...864

Annonse

Som en oppfølgning til gårsdagens diskusjon om det er flaut å være blakk: Hvor mye penger har du på brukskonto nå i dag? Og hvor mye kontanter har du i lommeboken?

Varierer jo etter hvor lenge etter lønningsdato. Har alle rekninger til forfall på lønningsdato, full kontroll. Nå har jeg 2200 kr på brukskonto, 8000 kr på sparekonto og 400 kr i kontantaer. 14 dager til lønning. Ikke rik på penger, men greier meg likevel.

Anonymous poster hash: ef311...176

Har ikke tallene i hodet og det er egentlig ikke så interessant heller. Det er 7 dager siden lønning og om 11-12 dager går det ut ca. 7000,- til boliglån og husleie, men jeg vet jeg har så jeg klarer meg godt til neste lønning. :) Sparekontoen inneholder vel ca. 27.000,-, men siden jeg har konfirmant som er lovt bunad neste vår får pengene bein å gå på (jeg skal betale halve da). Lommeboka inneholder ca. 150,- tror jeg, men det hører sjeldenhetene til, har som regel fint lite der.

Setter over ca. 6000,- til regningskontoen + 2-2500,- på sparekontoen rett etter lønning hver mnd, boliglån og husleie går ut fra brukskontoen. Funker fint for meg.

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...