Gå til innhold

Jeg ønsker å si opp jobb

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Men sjefene prøver å lokke meg til å fortsette. Jeg jobber foran dataskjermen hele dagen, og det er gørr. Det er ingen variasjon. Jeg hadde variasjon i den forrige jobben jeg gikk på. Jeg savner den jobben. Hvordan sier jeg opp jobben? Dessuten er det en medarbeider på jobben jeg er på nå som er dritsur og negativ mot meg veldig ofte, om jeg Gjør en liten feil, eller står litt i veien i hans øyne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400507-jeg-%C3%B8nsker-%C3%A5-si-opp-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men sjefene prøver å lokke meg til å fortsette. Jeg jobber foran dataskjermen hele dagen, og det er gørr. Det er ingen variasjon. Jeg hadde variasjon i den forrige jobben jeg gikk på. Jeg savner den jobben. Hvordan sier jeg opp jobben? Dessuten er det en medarbeider på jobben jeg er på nå som er dritsur og negativ mot meg veldig ofte, om jeg Gjør en liten feil, eller står litt i veien i hans øyne.

Bør du ikke finne en ny jobb før du sier opp den gamle? Hva slaks jobb ønsker du?

Anonymous poster hash: 5497b...8c2

Siden du bor på omsorgsbolig samt har kontakt med andre personer som hjelper deg, så bør du drøfte dette temaet med dem før du gjør noe. Dersom dette er en arbeidsmarkedsbedrift eller tilsvarende, så er det ikke gitt at du får noe nytt tilbud om du sier opp.  Det er derfor viktig at du først forsøker å få til endringer som gjør at du kan trives, før du evt. slutter.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...