Gå til innhold

Jeg er en sånn mor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mann er en sånn far.

Vi roser våre barn etter deres prestasjoner.

Og ikke ukritisk, men ved presis observasjon.

Det er imidlertid dem som person, som betyr mest, det er sånt som blir så mye vanskeligere å ta tak i, lettere rose noe konkret.

Jeg tar likevel til meg erfaringer, det statistikk viser om det stille ungdomsopprøret.

Barn og ungdom liker jeg, jeg tar til meg den berettiget kritikken, fullfører ikke 43% av norsk ungdom videregående på normert tid, er det tid for å ransake seg selv som voksen.

http://www.vg.no/nyheter/meninger/skole-og-utdanning/det-tause-opproeret/a/23299595/

Anonymous poster hash: 14719...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reform 94 har vært en katastrofe for elever som er svake på teori. Slik går det alltid når politikerne skal "gjøre noe". Andre eksempler er NAV-reformen og Samhandlingsreformen.

Anonymous poster hash: eb8b3...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...