Gå til innhold

kan en soppinfeksjon gå over av seg selv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har fått sopp nedentil, men har ikke penger akkurat nå til å kjøpe canesten.

kan det gå over av seg selv? hvor lang tid tar det?

Anonymous poster hash: 26aaa...4d5

Bruker å være over på en ukes tid.

Anonymous poster hash: 7adf8...5c7

Det kan gå over av seg selv, men hos meg kan det vare i ukesvis, kanskje flere måneder :-( Ikke alltid Canesten/Pevarly virker heller, da må jeg til lege og få en spesiell kur (husker ikke hva det heter, men det er en tablett som tas første dagen, og så er det to ulike kremer etterpå).

Yoghurt naturell og eddik skal visst hjelpe, men jeg har ikke prøvd dette.

Jeg hadde ikke orket gå med en ubehandlet soppinfeksjon. Du kan ikke låne noen kroner av noen da? En tube koster ikke mer enn 120,-...

Jeg ville også ha prioritert medisin. Må legge til at det for meg ikke holder med kremen. Må ha kombinasjonspakningen også med de tablettene til - mener det kostet 230 eller noe sånt.

Annonse

Jeg frykter at jeg er i samme situasjon. Utflod med hvite gryn i, som ikke lukter noe spesielt. Jeg har penger til kur, men bor på et lite sted og er redd for å møte noen jeg kjenner på apoteket...

Hvis jeg tar soppinfeksjonen "tidlig", altså før det er veldig plagsomt, kan den gå over med bruk av yoghurt? Altså både å spise yoghurt+yoghurt i underlivet?  

Anonymous poster hash: 21123...327
Gjest Gargamel

Jeg frykter at jeg er i samme situasjon. Utflod med hvite gryn i, som ikke lukter noe spesielt. Jeg har penger til kur, men bor på et lite sted og er redd for å møte noen jeg kjenner på apoteket...

Hvis jeg tar soppinfeksjonen "tidlig", altså før det er veldig plagsomt, kan den gå over med bruk av yoghurt? Altså både å spise yoghurt+yoghurt i underlivet?  

Det er omtrent like flaut og unormalt som forkjølelse, så jeg skjønner ikke hva du er redd for.

Kjøp nå soppmiddel, for Guds skyld.

Jo, vet at over halvparten av alle kvinner har det i løpet av livet, men når man bor på et sted hvor mye er gjennomsiktig, og har angst i tillegg, så frykter jeg at andre skal få greie på det. 

Hvis ikke behandling med yoghurt virker, må jeg jo selvfølgelig kjøpe soppkur...

Jo, vet at over halvparten av alle kvinner har det i løpet av livet, men når man bor på et sted hvor mye er gjennomsiktig, og har angst i tillegg, så frykter jeg at andre skal få greie på det. 

Hvis ikke behandling med yoghurt virker, må jeg jo selvfølgelig kjøpe soppkur...

Kjøp på nettet, både Apotek1 og Boots Apotek har nettbutikker.

Anonymous poster hash: df715...0f9

Du kan kjøpe på nett, her er link til ett apotek, men det er sikkert andre også:

http://www.apotek1.no/produkter/soppmidler-og-melkesyrebakterier-12704

• 2 uker senere...

Det spørs. Har du Diabetes? Hvis Ja så vil den sannsynlig ikke gå over av seg selv.

En ting som har en viss effekt er dette.

- Når du dusjer, rett strålen mot problemområdet.

- Skru vannet til glovarmt og jeg mener så varmt som du kan få det. Hold det varme vannet der i et minutt eller to.

- Skru deretter vannet over til iskaldt. Et minutt eller to.

Dette vil være veldig ubehagelig men den høye temperaturen og raske avkjølingen vil drepe soppen. 

Dette er ikke en bombesikker "kur" men det hjelper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...