Gå til innhold

depresjon og angst


anonym 26

Anbefalte innlegg

Hei!jeg har hatt en del problemer med angst i vel nå snart 5år,men mitt problem nå er at jeg er i utlandet og skulle vært i Norge for 3 nesten 4mnd siden.Men jeg har så forferdelig angst for fly buss og bil at bare tanken gjør meg kvalm.Jeg har flyktet 3ganger fra transport altså bil fly og buss.Hjelp fra Norge får jeg ikke.Har tatt kontakt med lege hær og psykolog men jeg stoler ikke på dem.Nå tror jeg at jeg har fått en depresjon i tillegg oppå alt dette.Jeg kan ligge å sove til kl 5på ettermiddagen,legger meg sent på nattan.Jeg går på 15mg cipralex til vanlig som jeg tar sent på nattan.Men det som er så ille nå er at jeg ikke kjenner noen glede i det hele tatt,jeg er liksom likegyldig til alt.Pappa har kommer hær for å få meg med hjem også har han tatt med sobril og vival til meg.Men selv om pappa er hær er jeg fremdeles like trist og lei meg.Gruer meg noe forferdelig til at jeg skal reise hjem igjen.Har du noen gode tips å gji meg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...