Gå til innhold

Sønn med asperger fått kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Min sønn med asperger har fått kjæreste, jenten er NT og veldig søt.

De treffes i helgene da begge jobber hardt med skolen.

Jeg er så glad, for da klarer min sønn kroppskontakt noe vi ikke trodde.

De har annonsert sitt forhold og vi er blitt presentert for hverandre, begge familier.

Jeg er lykkelig!

Anonymous poster hash: 5ca1c...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Heldigvis finnes det noen smarte jenter som plukker opp de snille og stille guttene ;-)

Ja:-) er så glad:-)

Og hun er så søt:-)

Det har bekymret meg, ikke at min sønn ikke er pen og hyggelig og høflig, for han er meget korrekt , samt pen, ( sier andre) men det leie, med at han ikke og aldri har tålt berøring..:-(

Men han elsker henne og " bor" der, de sover sammen!! Jeg vet fordi jeg ringte og da svarte begge to en søndagsmorgen.

Jeg er lettet, veldig!! Da har han evne til å inngå i en relasjon, hun skal spise middag hos oss.

Jeg må ikke ringe tidlig søndags morgen, så jeg ringer ikke, etter at jeg fikk beskjed om det.

Anonymous poster hash: 5ca1c...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
AnonymBruker

Så koselig, jeg skjønner godt at du er lettet!

 

Jeg er selv bekymret for det samme med min gutt, han har ADHD og litt spesiell i tillegg. Men han er bare 8 år foreløpig da, så det er kanskje litt tidlig å bekymre seg, ha ha.

 

Du trådstarter, jeg syns du ikke bør skrive NT stadig, men skrive fullt ut (evt i parentes) hva du mener, for det er ikke alle som forstår hva NT betyr.



Anonymous poster hash: 37255...e13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...