Gå til innhold

Andre dimensjoner


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg syns det er bra :) De må jo være åpen for ting.

Hvorfor skal man være åpen om ting som åpenbart er tullball?

Anonymous poster hash: 58d4b...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 315
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    125

  • AnonymBruker

    71

  • Ghandi

    52

  • adhemar

    34

stjernestøv

Jeg og. For da vil han bli total avkledd.

Anonymous poster hash: 58d4b...a8c

Det er mange som har tro på han og det har jeg også, tester er teite og unødvendige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mange som har tro på han og det har jeg også, tester er teite og unødvendige.

Hadde han hatt evner ville det lett kunne bevises av slike tester. At han ikke tør stille opp sier sitt.

Anonymous poster hash: 58d4b...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

tja, det sier at jeg ikke tror på overnaturlige ting og at utvalgte personer får spesielle gaver fra en spesifikk gud .Stort annet sier det ikke, alt annet er slutninger du trekker selv for å diskreditere meg slik at du slipper å forholde deg til budskapet mitt. Skal gi meg nå, men neste gang du kommer med selvopplevde opplevelser som ikke er riktige, skal jeg si fra da og. Som nevnt, ønsker deg (og egentlig alle andre og) alt det beste her i livet.

Det er godt du ønsker alle det beste i livet, det gjør nok den gode snåsamannen også  ;) Han er en god man som har hjulpet mange, men ok når du ikke en gang tror på han er det ok at du ikke tror på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hvorfor skal man være åpen om ting som åpenbart er tullball?

Anonymous poster hash: 58d4b...a8c

Sykepleieren syntes ikke det var tullball :) Han syntes det var spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hadde han hatt evner ville det lett kunne bevises av slike tester. At han ikke tør stille opp sier sitt.

Anonymous poster hash: 58d4b...a8c

Ok tro hva du vil :) Det er utrolig mange som har tro på han, se på tv norge i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vennen min sliter fryktelig til tider, et par runder med tvangsinnellelse etc.

 

Jeg vet ikke jeg, men syns det høres litt rart at du/dere ofte må "realitetsorientere".

 

Forøvrig har nok ikke stjernestøv vrangforestillinger, men magisk tenkning, det er det. Som helt sikkert kan gå over til vrangforestillinger ved forverring av sykdom. Men dette er nå bare min oppfatning da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg vet ikke jeg, men syns det høres litt rart at du/dere ofte må "realitetsorientere".

 

Forøvrig har nok ikke stjernestøv vrangforestillinger, men magisk tenkning, det er det. Som helt sikkert kan gå over til vrangforestillinger ved forverring av sykdom. Men dette er nå bare min oppfatning da.

Litt magi i hverdagen kan jeg leve med  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok tro hva du vil :) Det er utrolig mange som har tro på han, se på tv norge i kveld.

Ja, vises det på tvnorge må det være sant!

Anonymous poster hash: 58d4b...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bare tull ja, hehe  :D

Hvis du har sånn tro på han, hvorfor går du ikke til han for å bli helbredet?

Anonymous poster hash: 58d4b...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hvis du har sånn tro på han, hvorfor går du ikke til han for å bli helbredet?

Anonymous poster hash: 58d4b...a8c

Skulle gjerne ha fått hjelp av han men tror nok han har gitt seg og vil ha fred. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke jeg, men syns det høres litt rart at du/dere ofte må "realitetsorientere".

 

Forøvrig har nok ikke stjernestøv vrangforestillinger, men magisk tenkning, det er det. Som helt sikkert kan gå over til vrangforestillinger ved forverring av sykdom. Men dette er nå bare min oppfatning da.

 

Da burde de få inn ekstra element i DSM IV for å skille mellom opplevelser som normalt tilhører vrangforestillingssfæren og 'magisk tenking' ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle gjerne ha fått hjelp av han men tror nok han har gitt seg og vil ha fred.

Hvorfor gikk du ikke til han mens han var aktiv? Og det finnes vel andre?

Anonymous poster hash: 03431...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hvorfor gikk du ikke til han mens han var aktiv? Og det finnes vel andre?

Anonymous poster hash: 03431...ec2

Det var så langt unna. Jeg har vært til andre og fått god hjelp av det, men alt kan ikke heales for en må jobbe selv også. Jeg har vel ikke alltid vært like flink til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde de få inn ekstra element i DSM IV for å skille mellom opplevelser som normalt tilhører vrangforestillingssfæren og 'magisk tenking' ;)

 

Nå er det ingenting diskret over menneskepsyken dog, så det vil bare være snakk om hvor alvorlig noe er, ikke om man tenker slike eller slike tanker. Tanker i seg selv er uansett heller ikke psyke, det er hvordan de påvirker livskvaliteten og funksjonsevnen det går på. Det er mange mennesker som tror på "det der" og er veldig "oppegående i samfunnet"; en skal da ikke nitidig insistere på at de tenker feil når det ikke medfører noen problemer.

 

Men jeg vet som sagt ikke hva som er smartest ovenfor en psykotisk person, når det er tema som stadig går igjen, som man må snakke om igjen støtt og stadig. Men det høres jo ut som vedkommende ikke kommer videre, i alle fall. Og det går an å bli frisk fra selv schizofreni, selv om det nok er mange det er usannsynlig for.

 

Har selv endel rare tanker. Jeg vet nok fornuftsmessig at det er irrasjonelle tanker. Men det er noe som tidvis gir mening for meg likevel. Det er mer som "opplevelser".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva har med andre dimensjoner å gjøre da? Astralreiser?

 

Ja, kanskje, men ulike sinnstemninger er ikke andre dimensjoner. I ulike sinnstemninger er sjelen fremdeles inni kroppen. I astralreiser er sjel en det ikke, men har gått til en annen dimensjon eller annet fysisk sted. Nær-døden-opplevelse er astralreise til en annen dimensjon.

Anonymous poster hash: bf410...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...