Gå til innhold

Baby utvikling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min sønn på 10 mnd har såvidt klart å sette seg opp to ganger. Lenge etter alle andre i barselgruppa tror jeg, og det er vel ganske sent. Men han har hatt et godt pinsettgrep fra han var åtte måneder. Lenge før alle andre i barselgruppa. Og det er vel ganske tidlig såvidt jeg kan forstå.

Men er det bare forskjell på hvilke ting de lærer seg først, eller skal jeg bli bekymret for at han er så treg på store ting? Det er jo det folk flest snakker om.

Anonymous poster hash: 616f6...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han virker normalt våken og interessert, spiser godt og sover godt så ville jeg ikke bekymret meg. Har selv ei tuppe som da hun var 10 mnd ikke gadd sette seg opp, hun trivdes utmerket godt med å ligge på golvet. :) Hun var 16 mnd da hun slapp seg og begynte å gå, så det skjedde jo litt på det halve året. :) Nå er hun straks 15 år og en meget oppegående og flott jente. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...