Gå til innhold

Sønn og bunad


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en sønn på 15 år.han kom til meg i dag tidlig, og spurte om og prøve bunaden min. Litt i sjokk svarte jeg bare ja. Tenkte det ikke var så farlig. Så han fikk da prøve. Jeg lurte på hvorfor han ville dette sann plutselig. Han ville bare prøve sa han. Men nå har han hatt den på seg i hele dag. Så jeg lurer på om jeg nå har fått en datter. Eller om dette bare er en normal fase. Han er jo rimelig guttete av seg sann ellers.

Anonymous poster hash: 9ee5a...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler på at noen timer i et såpass spesielt plagg som en bunad betyr at han har problemer med kjønnsidentiteten, hvis han har vanlige interesser ellers.

Han har vel sommerferie og kjeder seg litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en sønn på 15 år.han kom til meg i dag tidlig, og spurte om og prøve bunaden min. Litt i sjokk svarte jeg bare ja. Tenkte det ikke var så farlig. Så han fikk da prøve. Jeg lurte på hvorfor han ville dette sann plutselig. Han ville bare prøve sa han. Men nå har han hatt den på seg i hele dag. Så jeg lurer på om jeg nå har fått en datter. Eller om dette bare er en normal fase. Han er jo rimelig guttete av seg sann ellers.

Anonymous poster hash: 9ee5a...a3c

Hei!

 

Det syns nå jeg virker litt spesielt.

 

jeg har en normal sønn som viser mer og mer tegn på homofili.

 

Han er bare 13 år, men det er en god del ting han gjør som er for meg litt rare.

(jeg prøvde snakke med far, men han vil ikke høre)

 

Han har for tiden en kjæeste, jente, som mamma kan jeg jo håpe og ønske, men altså han bruker veske, han gjør alt på en guttete måte, men brødrene oppfatter han som feminin. Jeg har sagt til mine sønner, at de ikke får le/mobbe med homofili, jeg har sagt til min mann at ord om homo ditt og datt ikke er greit, de aksepterer det.Det er ikke tulling med dette mer i vår familie!

 

Har jeg fått en homofil sønn er han like velkommen og ønsket som de andre, han er den han er og det er et menneske jeg respekterer og elsker.

 

Det jeg ser mer enn hans legning, som mer og mer forundrer meg, er at han er så solid og stødig.

Litt derfor håper jeg enda at jeg har helt feil antenner, antenner har jeg jo ikke normalt, men altså, han er barnet mitt, og jeg har for hans del tatt en sterk side i homosaken, engasjert meg mer i den, enn jeg kanskje ellers ville gjort.

 

Denne sønnen min, har det beste hjertet av alle mine barn,

 

så er han homofil, spiller det liten rolle,

 

og så liten rolle at jeg vil at andre, og hele samfunnet skal gi en hver rett til å være sin legning.

Hvorfor skal det bety noe hvilken kjønn vi er tiltrukket av?

Anonymous poster hash: c07a7...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en sønn på 15 år.han kom til meg i dag tidlig, og spurte om og prøve bunaden min. Litt i sjokk svarte jeg bare ja. Tenkte det ikke var så farlig. Så han fikk da prøve. Jeg lurte på hvorfor han ville dette sann plutselig. Han ville bare prøve sa han. Men nå har han hatt den på seg i hele dag. Så jeg lurer på om jeg nå har fått en datter. Eller om dette bare er en normal fase. Han er jo rimelig guttete av seg sann ellers.

Anonymous poster hash: 9ee5a...a3c

Jeg synes dette høres "spesielt" ut at en 15-åring har på seg bunad i timesvis.

Anonymous poster hash: 7c763...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg synes dette høres "spesielt" ut at en 15-åring har på seg bunad i timesvis.

Anonymous poster hash: 7c763...60e

 

Jeg synes innlegget høres ut som trolling. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurte også på om det var bare tull. Ikke fordi det er så merkelig at en gutt ville prøve en bunad, men at han var såpass stor og liksom skulle gå i den i timevis. De færreste tenåringer ville gå ullkledd innendørs "hele dagen" midt i juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte også på om det var bare tull. Ikke fordi det er så merkelig at en gutt ville prøve en bunad, men at han var såpass stor og liksom skulle gå i den i timevis. De færreste tenåringer ville gå ullkledd innendørs "hele dagen" midt i juli.

Guttungen skulle fått prøve bunaden min om han ville (det hadde nok vært litt av et syn!), men aldri i verden om han hadde fått gå rundt og dille med et så dyrt plagg hele dagen. Så jeg tror denne trådstarter er en som har lite å finne på i sommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte også på om det var bare tull. Ikke fordi det er så merkelig at en gutt ville prøve en bunad, men at han var såpass stor og liksom skulle gå i den i timevis. De færreste tenåringer ville gå ullkledd innendørs "hele dagen" midt i juli.

Tenkte som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenkte som deg.

Hei!

 

Jeg går som alltid fem på, og tenkte ikke noe om trollings.

 

Men siden jeg har en sønn som er veeldig opptatt av klær og vesker, så svarte jeg.

 

Min sønn er imidlertid veldig guttete, ikke feminin stil, feks går han med en røff skinnveske,

Det er ikke noe feminint ved selve stilen, men kanskje mer opptattheten av estetikk.

 

men det at han barberer leggene, og alltid går så vel anntrukket sier søster er litt spesielt.

 

Han er ung enda, han har jentekjæreste, og jeg håper han ender på dette, gjør han ikke det, vet han at hans valg respektere jeg uten å bli lei meg.

 

Det er bare uvant, men han er på en spesiell måte den næreste sønnen jeg har.

 

Hver morgen, hver kveld, hver dag når han kommer hjem, hver gang han passerer meg:

 

" mmm mamma glad i deg" så lener han seg til meg, og får meg til å stoppe opp, han liker nærhet og vi elsker hverandre.

 

Han er så god, men av og til tenker jeg, at selv om han ikke er feminin, så er han litt annerledes, selv om han er egentlig helt som sin pappa:-)

 

pappa er vel på sin måte mer feiminin enn han tenker, er ikke alle konservative menn det, i sine daglige dresser og uten syn av slit og træler i hendene?

Anonymous poster hash: c07a7...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

 

Jeg går som alltid fem på, og tenkte ikke noe om trollings.

 

Men siden jeg har en sønn som er veeldig opptatt av klær og vesker, så svarte jeg.

 

Min sønn er imidlertid veldig guttete, ikke feminin stil, feks går han med en røff skinnveske,

Det er ikke noe feminint ved selve stilen, men kanskje mer opptattheten av estetikk.

 

men det at han barberer leggene, og alltid går så vel anntrukket sier søster er litt spesielt.

 

Han er ung enda, han har jentekjæreste, og jeg håper han ender på dette, gjør han ikke det, vet han at hans valg respektere jeg uten å bli lei meg.

 

Det er bare uvant, men han er på en spesiell måte den næreste sønnen jeg har.

 

Hver morgen, hver kveld, hver dag når han kommer hjem, hver gang han passerer meg:

 

" mmm mamma glad i deg" så lener han seg til meg, og får meg til å stoppe opp, han liker nærhet og vi elsker hverandre.

 

Han er så god, men av og til tenker jeg, at selv om han ikke er feminin, så er han litt annerledes, selv om han er egentlig helt som sin pappa:-)

 

pappa er vel på sin måte mer feiminin enn han tenker, er ikke alle konservative menn det, i sine daglige dresser og uten syn av slit og træler i hendene?

Anonymous poster hash: c07a7...816

 

Din sønn høres ut som en flott gutt som tør være akkurat som han er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Din sønn høres ut som en flott gutt som tør være akkurat som han er. :)

:wub:

 

sånn er det jeg også kjenner det inni meg,:-)

 

han er så solid at jeg tenker, om alt går meg i mot, så står denne ene sønnen min der,

 

litt som dragedreperen,

 

han er så søt. god, vakker, guttete og opptatt av estetikk. Han er en skikkelig kopi av sin pappa:-)

Men enda mer han er så kraftig blitt, så sterk, de brede skuldrene kjennes, i vertfall for meg, som bare for 11 år siden ammet han, litt rare, men jeg skjønner da at min lille gutt er en blitt en staut og stødig kar, som bruker sine armer mye på å omfavne meg:-)

 

 

Hans pappa som av og til er bekymret, fordi hans sønn barberer leggene og går med skinnveske m.m.

sier ikke så mye,

 

Men ser han ikke hvor like de to er?

 

Jeg er glad i dem begge to.

 

Takk for at du skjønner litt av hvilken god gutt sønnen min er:-)

Anonymous poster hash: c07a7...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...