Gå til innhold

Stringtruser/G-streng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Når har deres døtre begynt å bruke stringtruser? Har ei som har bittesmå stringtruser i blonder og kjenner at det plager meg litt.

Anonymkode: a9310...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Når har deres døtre begynt å bruke stringtruser? Har ei som har bittesmå stringtruser i blonder og kjenner at det plager meg litt.

Anonymkode: a9310...713

Hvorfor plager det deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Æsj, jeg hadde aldri orket å hatt ett tau inni rumpa.

Har aldri brukt og kommer aldri til å gjøre.

..

Hun gjør det neppe for sin egen skyld,

(kanskje hun har "noe" på gang?), men, hvem vet

Anonymkode: b5db9...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 14,5 åring har nettopp kjøpt seg string-truser/g-streng. Har ikke sett så nøye på dem, men hun fikk nå lov til å kjøpe dem. Jeg sa på forhånd at jeg syntes det er grusomt å gå med sånne, men det var visst veldig stas. Hun er veldig behagelig anlagt når det gjelder tøy, så jeg regner med at hun etter et par måneder foretrekker de vanlige trusene sine ;-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...