stjernestøv Skrevet 27. mars 2017 Forfatter Skrevet 27. mars 2017 11 timer siden, Kayia skrev: Har akkurat sett En mann men navn Ove, og tror den er midt i blinken for deg. Den handler om en eldre mann som bare har gitt opp alt, men som etter å ta i mot mennesker får oppleve å få det godt. Fin film, tror du ville likt den Ok. Hvor er den? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. mars 2017 Forfatter Skrevet 27. mars 2017 29 minutter siden, Maggie55 skrev: Jeg tenker bare at det er sikkert ikke så forferdelig lett å være de veldig flinke og vellykkede man leser om i aviser og blader heller Mye er sikkert bare ferniss også tror jeg og "spill for galleriet" som folk sa før i veldig gamle dager Sikkert ikke så lett å være så "flink" heller Nei alle har vel sitt å stri med. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. mars 2017 Skrevet 27. mars 2017 11 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Hvor er den? Mulig den ligger ute på en av disse film-basene, du har vel flere av disse så det er bare å søke. Ellers kan du låne den på biblioteket kansjke? Kjempefilm som faktisk er veldig tro mot boka synes jeg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. mars 2017 Forfatter Skrevet 27. mars 2017 30 minutter siden, Lillemus skrev: Mulig den ligger ute på en av disse film-basene, du har vel flere av disse så det er bare å søke. Ellers kan du låne den på biblioteket kansjke? Kjempefilm som faktisk er veldig tro mot boka synes jeg. Ok skal se etter den 0 Siter
FGT Skrevet 27. mars 2017 Skrevet 27. mars 2017 livet er en gave. Så hva gjør en med en verdifull gave som livet ? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. mars 2017 Forfatter Skrevet 27. mars 2017 10 minutter siden, FGT skrev: livet er en gave. Så hva gjør en med en verdifull gave som livet ? Ja alt er en gave... 0 Siter
Kayia Skrevet 27. mars 2017 Skrevet 27. mars 2017 13 timer siden, stjernestøv skrev: Ok. Hvor er den? Vi så den på T-We. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. mars 2017 Forfatter Skrevet 27. mars 2017 1 time siden, Kayia skrev: Vi så den på T-We. OK. Den har ikke vi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.