Gå til innhold

Skal jeg sitte i bilen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en unge i tenåra som er lei av at jeg er hjemme. Poden vil ha huset for seg selv. Skal jeg sitte i bilen et par timer nå og da for oppfylle ønsket?

Anonymkode: 25572...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en unge i tenåra som er lei av at jeg er hjemme. Poden vil ha huset for seg selv. Skal jeg sitte i bilen et par timer nå og da for oppfylle ønsket?

Anonymkode: 25572...1d3

Nei, dere må kunne dele plassen slik at det blir plass til dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en unge i tenåra som er lei av at jeg er hjemme. Poden vil ha huset for seg selv. Skal jeg sitte i bilen et par timer nå og da for oppfylle ønsket?

Anonymkode: 25572...1d3

Nei, selvfølgelig skal du ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en unge i tenåra som er lei av at jeg er hjemme. Poden vil ha huset for seg selv. Skal jeg sitte i bilen et par timer nå og da for oppfylle ønsket?

Anonymkode: 25572...1d3

Hæ? Problemstillingen er det ingenting i vegen med, men duverden for et spørsmål mht løsning?! :) Om dere har få rom skjønner jeg ønsket til tenåringen om alenetid, men dette må da kunne løses på en mindre dramatisk/demonstrativ måte det ikke oser maktkamp, over- og underlegenhet eller martyrisme av? 

Hva om du tar med deg en bok og går på kafé og leser en kveld? Ringer en venn og avtaler kaffe eller vin en kveld? Går en lang kveldstur? Kjører til et fint sted i lokalmiljøet du ikke har vært på før? Etc, etc, etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en unge i tenåra som er lei av at jeg er hjemme. Poden vil ha huset for seg selv. Skal jeg sitte i bilen et par timer nå og da for oppfylle ønsket?

Anonymkode: 25572...1d3

Selvfølgelig ikke, men som Kayia sier - gjør noe aktivt ute! Begynn å jogge, gå en lang tur i skogen (ta med kamera og matpakke!), treff venner, gå på museum... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her lyser det maktkamp lang vei ja. Det er i hvertfall ikke veien å gå! Skal tenåringen liksom få dårlig samvittighet fordi hen ønsker alenetid? Nei og nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får sette drittungen på plass da, den skal da ikke kreve at husets eier forlater huset for at den kan ha grandiosa-party uten innblanding. Be dem gå ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Kayia. 

Jeg forstår godt at ungdommen har lyst til å være alene noen timer. Finn på noe fint på egenhånd, så får dere begge noe positivt ut av dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi fant løsningen. Jeg flytter seng og pc inn på boden. Da har poden resten av huset for seg selv. Jeg kan leve med det :) 

Anonymkode: 25572...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi fant løsningen. Jeg flytter seng og pc inn på boden. Da har poden resten av huset for seg selv. Jeg kan leve med det :) 

Anonymkode: 25572...1d3

Hvis du har tenkt å bruke boden som soverom så håper jeg det er et vindu der som er stort nok til å være godkjent som rømningsvei i tilfelle brann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi fant løsningen. Jeg flytter seng og pc inn på boden. Da har poden resten av huset for seg selv. Jeg kan leve med det :) 

Anonymkode: 25572...1d3

Trollings?

Anonymkode: b7b38...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...