Gå til innhold

Snart Mormor??


Snart Mormor

Anbefalte innlegg

Snart Mormor

Jeg skal bli, håper jeg mormor i 2018, men i.o.m at datteren min bare er 9+2 uker på vei, så er jeg så redd for å glede meg, eller fortelle andre om dette! Er det flere enn meg som tenker sånn som meg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte sånn da jeg selv var gravid, vi fortalte det ikke til noen før det hadde gått drøyt 12 uker. Jeg var veldig glad for det valget da jeg var gravid for andre gang, for da spontanaborterte jeg etter 11 uker. Det fortalte jeg til en god del etter hvert, men akkurat da var det fint å slippe å kunngjøre det i øst og vest og ikke vite hvor mange som egentlig visste om graviditeten - folk forteller jo sånt videre.

Jeg synes du skal ta dette opp med datteren din og la henne avgjøre når du kan fortelle om det til "hvemsomhelst", f.eks. dine venninner og kolleger. Deres felles familie vil hun kanskje gjerne informere selv?

Du kan jo uansett glede deg, det er ikke lenge til risikofasen er over nå ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2017 den 14.34, Snart Mormor skrev:

Jeg skal bli, håper jeg mormor i 2018, men i.o.m at datteren min bare er 9+2 uker på vei, så er jeg så redd for å glede meg, eller fortelle andre om dette! Er det flere enn meg som tenker sånn som meg????

Du har å glede deg :) . Jeg håper på at jeg blir mormor en dag også. Men jeg er heldig nok uansett hva jeg blir: Jeg har to herlige barn. Så lenge de er lykkelige så er jeg lykkelig!. 

Jeg spontanaborterte da jeg var noen uker på vei en gang. Jeg har vært åpen om å fortelle om at jeg mistet til folk.

Folk velger som de vil. Om man vil fortelle videre så kan man gjøre det. Man kan jo si at det er tidlig i svangerskapet og derfor usikkert såklart, men det er lov å være optimistisk også å håpe det beste. Eneste jeg ville vært forsiktig å si det til er arbeidsgiver. Det kan man vente til man har vært på ultralyd etter min mening, slik at man er sikker på at alt er som det skal .

Du har å glede deg til å bli mormor :) <3 . Heldige deg!. Ønsker deg masse masse lykke til! . Og jeg håper på at det går bra! 

Hilsen en som "håper på å bli mormor ;)"

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...