Gå til innhold

Min voksne datter har bestillt reise til USA


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har vært der? Hvordan er det med mat i New York, hvordan er prisene? . Og var det en fantastisk opplevelse? Jeg er personlig ikke så giret på å reise til New York, men jeg ønsker å stille opp for datteren om hun behøver et reisefølge med seg. Vil ikke at hun skal reise alene dit.. 

Anonymkode: 58995...d4f

New York er fantastisk, men etter min mening er det vanskelig å være forsiktig med pengene når man er i en storby - dollarene flyr. Ikke så morsomt å skulle spare på alt når man er der heller, og alt annet enn å spasere gatelangs koster noe.

 

Nå kjenner jeg ikke din datter, men jeg tenker at du må gi slipp, og la henne reise alene. Selv flyttet jeg alene til en europeisk storby da jeg var 18 år.  Og ja, det ble mange sene kvelder på byen som min mor antakelig ikke ville likt ;).

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Xtra skrev:

New York er fantastisk, men etter min mening er det vanskelig å være forsiktig med pengene når man er i en storby - dollarene flyr. Ikke så morsomt å skulle spare på alt når man er der heller, og alt annet enn å spasere gatelangs koster noe.

 

Nå kjenner jeg ikke din datter, men jeg tenker at du må gi slipp, og la henne reise alene. Selv flyttet jeg alene til en europeisk storby da jeg var 18 år.  Og ja, det ble mange sene kvelder på byen som min mor antakelig ikke ville likt ;).

Jeg har forstått at selv om jeg elsker mine barn så dypt at jeg vil passe på de for alltid, så kan jeg ikke holde på å passe på dem for alltid. De er voksne og må kunne passe på seg selv nå. Jeg ønsker dem det beste. Men ... jeg liker ikke tanken på at datteren min går på barer og alene ut i New York. Men ... jeg må bare godta de valg hun måtte ta. Jeg skal se om jeg får til å bli med. Men det må passe inn med jobben min også. Det som jeg tror er at jeg kan få problemer å få fri de dagene jeg trenger fri... 

Jeg må bare la henne dra alene hvis jeg ikke får orden på alt det. Men det er hennes valg. 

Anonymkode: 58995...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...