Gå til innhold

Baby, hosting og surkling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en baby på 4 mnd. For to uker siden var vi en tur hos fastlegen da han hadde hatt feber og hostet litt i et par dager. Skulle da vente og se ann. Det ble bedre, men han har siden før helgen nå hostet mye. Hostingen er styggere nå enn den var for to uker siden og, og han surkler og piper også, ikke hele tiden men litt av og på. Han spiser greit, litt mindre enn vanlig. Allmenntilstanden er grei, han er blid men virker litt sliten. Blir så usikker på om dette bare er en forkjølelse som må gå over eller om man burde ringe legevakta når han er så liten og det ikke er feber og sånn? 

Anonymkode: 7cd17...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en baby på 4 mnd. For to uker siden var vi en tur hos fastlegen da han hadde hatt feber og hostet litt i et par dager. Skulle da vente og se ann. Det ble bedre, men han har siden før helgen nå hostet mye. Hostingen er styggere nå enn den var for to uker siden og, og han surkler og piper også, ikke hele tiden men litt av og på. Han spiser greit, litt mindre enn vanlig. Allmenntilstanden er grei, han er blid men virker litt sliten. Blir så usikker på om dette bare er en forkjølelse som må gå over eller om man burde ringe legevakta når han er så liten og det ikke er feber og sånn? 

Anonymkode: 7cd17...2ef

Tror det går bra :) Min minste var forkjølet hele det første året, broren begynte i barnehagen da han ble født og fro med seg smitte hjem. Ellers var de nesten ikke syke, fikk vel et godt immunforsvar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en baby på 4 mnd. For to uker siden var vi en tur hos fastlegen da han hadde hatt feber og hostet litt i et par dager. Skulle da vente og se ann. Det ble bedre, men han har siden før helgen nå hostet mye. Hostingen er styggere nå enn den var for to uker siden og, og han surkler og piper også, ikke hele tiden men litt av og på. Han spiser greit, litt mindre enn vanlig. Allmenntilstanden er grei, han er blid men virker litt sliten. Blir så usikker på om dette bare er en forkjølelse som må gå over eller om man burde ringe legevakta når han er så liten og det ikke er feber og sånn? 

Anonymkode: 7cd17...2ef

Hvis pustefrekvensen blir vesentlig høyere enn vanlig, så ville jeg ha kontaktet legevakt. 

Anonymkode: d1a2e...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...